Gå til innhold

Endelig funnet noe som hjelper i Asker/Bærum

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har tidligere etterspurt bassengtrening eller annen trening i Asker/Bærum uten å ha funnet ut av noe. Men endelig! Fysiomoves på Nesbru. http://www.fysiomoves.no/bekkenlosning.php

Får behandling og har kommet i gang med trening 2 x i uken. Og det hjelper mer enn bekkenbelte, passivitet, annen fysio. Hadde jeg kommet i gang med trening før hadde jeg nok ikke blitt sykemeldt så tidlig, er overrasket over at jordmor og lege har så liten erfating og null råd når det gjelder bekkenløsning....

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Så bra å høre! Får man treningen dekket med rekvisisjon fra legen?

Jeg har kontaktet de via mail nå for jeg er veldig int! Har ved tidligere svangerskap gått på bassengtrening på Martina Hansen og det var veldig bra. Men nå er det jo slutt på det...

• 3 uker senere...

Hei,

har du rekvisisjon som sier bekkenløsning med gangvansker får du dekket behandling/trening før fødsel og inntil 6 mnd etter fødsel. Har du begynt å trene der?

Jeg trener der 2 x i uken i gruppe med andre med bekkenløsning i tillegg til å ha individuelle behandlinger ved behov. Det hjelper!!!! Selv de gangene jeg tviler på at jeg skal klare å trene noe i det hele tatt, men likevel tvinger meg selv dit - så er jeg bedre etter på! Det hjelper å styrke muskulaturen rundt, få mer bevegelighet i bekkenet. Det er mindre vondt å trene der enn å gå en rolig tur. Håper det hjelper deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...