Prosjekt_baby84 Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 Skuffa... Ikm i dag, negativ test i går. Da testet jeg på ettermiddagen, så jeg øynet fortsatt et lite håp. Svake mensmurring (pleier ikke å ha det), utflod og fra tid til annen små spenninger i puppene. Testet igjen i morges, selvfølgelig negativ. Men mensen har enda ikke kommet, jeg har fortsatt svake murringer av og på. Og av en eller annen grunn føler jeg at siste ord ikke er sagt. Forrige gang jeg var gravid testet jeg veldig svakt positivt dagen etter ikm... Flere som er skuffa i dag?
~Månestråle~ Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Jepp! TR kom med brask og bram - en dag for tidlig, så ja... litt skuffet i dag. Men det er jo et lite håp hos deg enda da, siden TR ikke har kommet enda, så krysser alt jeg har for deg!!
Prosjekt_baby84 Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 Så kjedelig... Er ikke så mye håp med negativ test på ikm-dagen... Men jeg er spent på om mensen dukker opp i løpet av dagen..
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 IKM enten på torsdag eller igår. Tror helst i går, siden det alltid er lørdag jeg bruker å få mens Neg test på ettermiddagsurin og billigtest i går, men skal prøve med digital i morgen om jeg ikke har fått mens da. HÅPER! Har hatt murringer som mensmuringer siden onsdag, men ikke noe mens.. Håper det går vår begges vei da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå