Gå til innhold

Hjelp meg! Har ingen symptomer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid på fredag, IKM var også fredag. Torsdag hadde jeg litt ømme pupper. Fredag enda litt mer. Men igår og idag er det ingenting. Nå blir jeg jo selvsagt bekymret. Blør ikke. Men synes det er rart at jeg hadde ømme pupper torsdag og fredag og ingenting nå.... Det skulle jo vært mer hormoner nå. Er det noen som har sånn som meg eller som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt når jeg fant ut at jeg var gravid.... Men er 9+1 nå, og alt er i skjønneste orden... :o)

Er ganske normalt....

Skrevet

Jeg er 12+3, og har ikke hatt og har enda ikke noe symptomer, men vet at alt er bra ;) Så nyt å vær frisk og rask, og ikke tenk så mye på det :)

Skrevet

Takker for tilbakemeldingene! Jeg har hatt litt ømme pupper til og fra idag, så regner med at alt er bra. Fortalte det til vordende besteforeldre idag. De ble så glade. Lillegutt på 3 år fikk si det. Har erklærte stolt at han skal bli storebror. Han har også bestemmt at mamma bør nok ha to babyer i magen, en til han og en som mamma og pappa kan dele...... Hmmm. Jeg håper vel egentlig bare på en jeg!

Skrevet

nyt dagene uten symptomer! kjenner jeg er litt misunnelig! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...