Gå til innhold

God jul til alle flotte bhg ansatte : )

Anbefalte innlegg

Vil si god jul her inne til alle dere som står på hverdag, og møter store og små med store smil og gode klemmer.

Som finner frem votter som seg gjemmer, som rydder opp med et smil, og gir dikt til oss foreldre om små hender.

Som stopper på butikken og hilser.

Som er gode medmennesker, og som gjør barnehagen til en barneverden med gode minner og latter.

Når vi åpner julegaver som små hender etter litt hjelp har laget, går mange varme tanker til dere som vi deler vår største skatt med.

Tusen takk for alle de fine hverdagene i 2009 og ser frem til mange nye i 2010.

God Jul : )

Nyt helgen og dere selv!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141093307-god-jul-til-alle-flotte-bhg-ansatte/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

...og der var du igjen og måtte ødelegge en tråd med diskrimineringen din...Du må liksom bare vrenge ut av deg noe stygt du. Hjelper det deg på noe vis i livet ditt?

Tusen takk for hyggelig julehilsen, og jeg ønsker dere alle en riktig god jul tilbake, og like mange gode juleklemmer av myke barnekinn som jeg fikk da jeg tok juleferie i går!

Hilsen barnehageansatt med juleferie.

får nesten tårer i øynene. savner barnehagen når jeg er i permisjon(har det super med barnet mitt altså, men når jeg leser slikt merker jeg savnet. har besøkt dem mange ganger i løpet av permisjonen, men tror jeg må opp å få noen klemmer i morgen)

god jul til alle foresatte!!!! og til dere som nesten vil drepe oss fordi en vott er borte og en stømpebukse er kommet på feil plass- god jul til dere også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...