Gå til innhold

Marisker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Behandling???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk fjernet noe sånt noe i forbindelse med en annen operasjon. Kuttet vekk og sydd sammen. Helt greit. Det er jo veldig overfladisk, så seff litt vondt å gå på do den første tiden, men det går seg til.

Skrevet

Vet du/noen hva det koster å fjerne privat? Evt om det er et "stort nok problem" til at det gjøres offentlig??

Skrevet

Jeg vet det er en vanlig privat operasjon, som jo tilsier at det kan være noe vanskelig å få det dekket offentlig.

Men dersom det er et reelt problem så kanskje. De dekker ikke skjønnhetsoperasjoner i rompa tror jeg ;)

Problemer med rengjøring, ubehag, sårhet, etc tror jeg kan være grunner til å få det dekket.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en marisk på størrelse med lillefingertuppen hengende ut fra endetarmen. Den blir ofte sår og det er problemer med rengjøring. Fastlegen min har henvist meg til spesialist for å enten fjerne eller vurdere. Litt usikker faktisk :)

Den var der også før fødsel men er dobbelt så stor nå. Glad for at noe blir gjort i hvert fall. Nå, 2 mnd etter fødselen, er det fremdeles veldig vondt der bak pga den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...