Gå til innhold

Det var disse kiloene da, forts...

Anbefalte innlegg

Hei jenter som er i gang med å fjerne noen kilo før jul.

Her er det virkelig fremgang for meg. Har gått ned 3 kilo på 2 uker, og det synes jeg er bra. Snakket med veilederen i dag, og hun mente det var en bra fremgang. Koser meg i helgene med både brus og popkorn, men fra søndagskveld til fredagsettermiddag er det strengt pulverregime. Har vel spist mer frukt enn vanlig de siste 2 ukene, men det kan ikke skade....

Hvordan går det med dere. Vi må være flinke å motivere hverandre så vi ikke mister piffen i dette.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141092585-det-var-disse-kiloene-da-forts/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeflink er du =)

Anbefalt er å gå ned 1 kilo i uken. Pulverkur kan nok gi en "kickstart" men det er nok varig omlegging i kosten som er det beste - og utrolig vanskelige!

Hiver meg på gjengen jeg også nå - første søskenforsøk gikk i dass, og det kan ikke skade å gå ned noen kilo - har alt for mange av dem fra før.

Gikk faktisk ned 5-6 kilo nå i forkant av forsøket, pga. en bilhulebetennelse som var ganske heavy. Ingen luktesans - maten smakte ingenting, fint det, flere kilo av =) Har gått ned ca. 1 kilo til når jeg nå er frisk igjen - så nå er det bare å kjøre på å få av flere. Tror det skal gå bra, til tross for mye god mat i jula =) Pleier jo å spise mye frukt også, så det er bare å erstatte kaker og sjokolade med masse mandariner og pærer!!mmmmmm, men ikke helt hysterisk altså, noe må man jo unne seg innimellom. En kollega sa så fint om dagen, når man har spist en sjokolade, og har lyst på en til - så husk at den smaker akkurat likt som den forrige, he he -joda, like fantastisk godt tjihi.

Følger med dere videre =) Ha en fin uke!!

• 4 uker senere...

Jaja klarte ikke 70ettellerannet kg før jul, men jeg har iallefal ikke godt opp !

Ca 17 dager til sprøytestart så har lagt inn spurten nå. 2 timer på skøytebanen med frøkna i dag. Kaldt men gøy. Så litt lek på wii fitt plus.

Fornøyd :)

Hvordan går det med dere andre da ?

Hei alle flotte damer.. Jula ført til en kilo i pluss, men det må man jo regne med ;) I morgen starter jeg igjen med pulver. Skal bruke det i 3 uker til. Gikk med 4 kilo før jul på pulver og er kjempefornøyd med det.

Har satt 1. mars som frist på å gå ned nok kilo. Håper at jeg greier det.

Skal starte å gå tur i morgen kveld. Har avtalt med en venninne for å dra meg igang. Ellers fikk vi Wii fit pluss til jul, og har lagt inn noen treningsøkter der, og skal fortsette med det...

Ellers damer, fremgang for dere å????

Her jobbes det jamt og trutt mot kiloene :)

Rokkering på wii 30 min hver dag

Gå til byen, 20 min hver vei, hvis jeg skal dit da.

Skøyter 1 gang i uka.

Å i dag ble det 3 timer på skøytebanen med frøkna, med rundetider på 3,45 (snart 6 år) så går det jo jamt rundt, blir noen runder da.

Sliter med å spise nok, men det blir iallefall 3 måltider om dagen.

Bare 10 dager til sprøytestart ! grugleder oss hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...