MaMi Angel <3 Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 hei alle sammen her.. Har sittet og tittet litt på trådene her og fikk lyst til å melde meg litt inn.. ) Jeg og min mann har bestemt oss for å la det som skjer skje.. Vi har to skjønne jenter på 4 og 7 år, men kunne gjerne tenkt en liten til.. Er nok sikkert mest mitt ønske, men vet at mannen min er med. Jeg har gått en stund på p-sprøyte, og skulle egentlig tatt en i starten av oktober, men vi valgte å la være. Vet at det kan ta noe tid, har fortsatt ikke fått tante rød innom ;o) Noen andre med erfaring med p-sprøyte?? Hadde jo vært moro om det kom snart, men har ikke hast. Uansett har vi to nydelige jenter... Men klart, med en gang man begynner å tenke tanken så kommer, ja.. tankene.. He he.. Og da kjenner man jo også alle tegnene, eller tror man kjenner dem.. Vel, sånn er det med meg. Ikke så god på alle forkortelsene enda, men bli vel mere kjent etter hvert.. Lykke til alle sammen som er her. )
EleResa Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 Velkommen skal du være MaMi Lurer man på noe så er dette et kjekt sted å spørre, får som regel svar ganske fort. Lykke til fremover!
optikerstudent88 Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 velkommen hit til oss ! Håper oppholdet ditt blir kort Hvis du lurer på forkortelser og litt generell info så er det en tipsliste her et sted som en egen tråd, den er kjempe kjekk. Masse info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå