Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt nå? Skal lage fotokalender på Fotoknudsen.no også er det en ting jeg ikke får til....

Anbefalte innlegg

Har funnet frem til hvilket design jeg vil ha. Får nå beskjed om å dra bildene jeg vil bruke fra 'Mine bilder' og over på de forskjellige sidene jeg vil ha bildene på. Men hvordan får jeg bildene over i 'Mine bilder'-mappen? Hos meg nå får jeg bare opp en mappe med Demobilder....

Noen som vet?

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Du må velge fra de aktuelle mappene som du har bildene i.

Har du f.eks en mappe som heter "mumitrolla sommer 2009", åpner du den, og drar fra den og over på sidene...

Men skal jeg dra bildene direkte fra pc'en min eller må jeg, på forhånd, lage et album på fotoknudsen.no og dra bildene over derfra? Er tydeligvis litt "kort" jeg.....

Ok. Men får jeg opp begge disse sidene samtidig, da? Både albumet mitt, med bildene jeg vil bruke, og siden der kalendenen jeg vil lage er....

Annonse

Jeg laget først et album på pc'n som jeg kalte kalender 2010 også lastet jeg opp de 13 (med forsiden) bildene til Foto Knutsen og dro dem på plass!

Men personlig liker jeg Allfoto sin kalender best for den er det lett å skrive på med penn....

Men i år var det kun Foto Knutsen som godtok bildekvaliteten på noen av bildene vi skulle bruke.

Men hvordan greier jeg å få dratt på plass bildene, over i kalenderen, når jeg ikke får opp mappen med bildene på samme side som siden som kalenderen er?

last opp bildene dine fra pc´n til Fotoknudsen. De legges automatisk så i album der. Når du begynner med kalenderen, ligger da "mine album" der du nå har demobilder, du klikker på mappeikonet, og så kan du velge mellom alle bildene du nettopp lastet opp

Det er veldig enkelt altså

Tusen takk for hjelpa! Nå fikk jeg det til:-) Det hadde skjedd noe feil sånn at jeg måtte logge meg ut og inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...