Anonym bruker Skrevet 5. desember 2009 #1 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg var ikke spesielt redd for å føde første gangen, hadde bestemt meg for å stole fullstendig på personalet og deres vurderinger. Men i ettertid føler jeg at de ikke tok nok vare på meg, og grubler mye rundt dette. Fødselen endte i hasteks pga flere ting. Det ble bl.a gjort en legetabbe i begynnelsen av fødselen som forsåvidt ikke var hårreisende men som gjorde at all min tillit til at legene/jordmødrene er forsvunnet, jordmor skulle absolutt også ha vært kvalifisert til å oppdage tabben. På operasjonsstuen var jeg aldri redd, og nå har jeg kjempelyst til å ta ks neste gang også. Er kjemperedd for å føde igjen. Kan dette kvalifisere til ks neste gang tror dere? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141091890-f%C3%A5-innvilget-ks-pga-legetabbe-ved-f%C3%B8rste-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor&Gutta Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 Vil tro det kommer ant på hvor dypt angsten sitter. Du vil nok måtte gå til samtaler der di sikkert vil prøve å ombestemme deg siden en operasjon er en stor påkjenning på mor. Når det er sagt tror jeg nok at du kan få planlagt til neste gang. Det er jo viktig å ha tiltro til di som skal hjelpe deg gjennom fødselen og vi ltro det blir vanskelig å gjennomføre en fødsel hvis du er anspent og redd. Som sagt det er det jeg TROR hvertfall. Bare husk å nevne det på første kontrollen å ta tak i det med en gang neste svangerskap slik at du ikke sitter og tenker å bekymrer deg hele svangerskapet i stede for å kose deg med magen å nyte den tiden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141091890-f%C3%A5-innvilget-ks-pga-legetabbe-ved-f%C3%B8rste-f%C3%B8dsel/#findComment-141094869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå