Gå til innhold

I hvilken uke ble dere kvalme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

i dette svangerskapet begynte det allerede når jeg var 5++ Da jeg var 6+0 var jeg hos legen og ble sykemeldt i 3 uker, og siste dagen er nå førstkommende mandag da er jeg 9+0. Er fortsatt kvalm, men har fått tilbake litt matlyst. Spiste tørre kjeks og drakk vann lenge... :-( Har fortsatt problemer med å få ned det meste, men det går bedre. Er utrolig sliten så jeg regner ikke med å begynne å jobbe igjen før etter jul. Håper jeg slipper ihvertfall.

Skrevet

Jeg begynte å bli kvalm i uke 5. Er nå i uke 10 og har vært sykmeldt 1 uke pga oppkast og problemer med å holde på mat og drikke. Føler det er litt på bedringens vei, endelig, men er veldig sliten og utkjørt etter hardkjør med oppkast x antall ganger daglig i flere uker.

Skrevet

Jeg tror jeg ble kvalm i uke 5...ble bare verre og verre men nå er jeg i midten av uke 7 og kjenner allerede at jeg begynner å bli bedre..men kan hende det er stille før stormen. Er vel egentlig litt tidlig å miste kvalme allerede. Er sliten og sulten og bittelitt uggen til tider. Kjenner jeg begynner å få vondt i halebeinet..så dette lover jo bra. Ble sykemeldt pga bekkenløsning i forrige svangerskap.

Skrevet

kvalmen begynte i uke 6. Er nå i uke 7, dagen etter jeg kom uke 7 faktisk ble kvalmen verre. Hatt to tre dager nå med hard kvalme, det er så leit :( har hatt bøtta ved sofan en gang, men ikke noe oppkast.

Jeg må spise HELE tiden, kan ikke gå lang tid før jeg må putte noe i munn. Det er det eneste som hjelper meg. (maks tretti min, så må jeg ha noe i magan igjen).

Skrevet

kvalmen min begynnte uka før jeg skulle ha mensen - og jeg har den fortsatt. Prøver og gå på jobb men er ikke alltid like greit.

Skrevet

Begynte smått i uke 5, ble verre og verre. Nå er jeg 8+1 og har vært sykemeldt i en uke.

Skrevet

jeg begynte å bli kvalm i uke 9-10.. å syns bare den bli værre å værre:/ er i uke 13 nå...

får håpe den gir seg snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...