Grevinnen Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Hei, i dette svangerskapet begynte det allerede når jeg var 5++ Da jeg var 6+0 var jeg hos legen og ble sykemeldt i 3 uker, og siste dagen er nå førstkommende mandag da er jeg 9+0. Er fortsatt kvalm, men har fått tilbake litt matlyst. Spiste tørre kjeks og drakk vann lenge... :-( Har fortsatt problemer med å få ned det meste, men det går bedre. Er utrolig sliten så jeg regner ikke med å begynne å jobbe igjen før etter jul. Håper jeg slipper ihvertfall.
new_dawn Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg begynte å bli kvalm i uke 5. Er nå i uke 10 og har vært sykmeldt 1 uke pga oppkast og problemer med å holde på mat og drikke. Føler det er litt på bedringens vei, endelig, men er veldig sliten og utkjørt etter hardkjør med oppkast x antall ganger daglig i flere uker.
fiskelisken Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg tror jeg ble kvalm i uke 5...ble bare verre og verre men nå er jeg i midten av uke 7 og kjenner allerede at jeg begynner å bli bedre..men kan hende det er stille før stormen. Er vel egentlig litt tidlig å miste kvalme allerede. Er sliten og sulten og bittelitt uggen til tider. Kjenner jeg begynner å få vondt i halebeinet..så dette lover jo bra. Ble sykemeldt pga bekkenløsning i forrige svangerskap.
Løvinna30 Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 kvalmen begynte i uke 6. Er nå i uke 7, dagen etter jeg kom uke 7 faktisk ble kvalmen verre. Hatt to tre dager nå med hard kvalme, det er så leit har hatt bøtta ved sofan en gang, men ikke noe oppkast. Jeg må spise HELE tiden, kan ikke gå lang tid før jeg må putte noe i munn. Det er det eneste som hjelper meg. (maks tretti min, så må jeg ha noe i magan igjen).
....mammatilto... :))) Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 kvalmen min begynnte uka før jeg skulle ha mensen - og jeg har den fortsatt. Prøver og gå på jobb men er ikke alltid like greit.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Begynte smått i uke 5, ble verre og verre. Nå er jeg 8+1 og har vært sykemeldt i en uke.
Norsk/svensk spire i magen:) Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 jeg begynte å bli kvalm i uke 9-10.. å syns bare den bli værre å værre:/ er i uke 13 nå... får håpe den gir seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå