Musemor med tre søte små Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Skal på GU på mandag og prøve å finne ut hvorfor jeg ikke blir gravid og forhåpentligvis få hjelp. Men fyttigrøssen å jeg gruer meg. Her skal jeg "sprelle med fitta" for en ukjent mann, som så skal "dømme" meg. Håper han ikke finner alt for mye galt.................
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Uff, det er aldri noe morro med GU:( Men det går nok kjempefint! Masse masse lykke til! Krysser alt jeg har for at alt ser fint ut. Nå er du ett skritt nærmere den etterlengtede spira. Hold oss oppdatert:)
Musemor med tre søte små Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Så klart jeg skal holde dere oppdatert ;-) Men det blir ikke før på mandag ettermiddag. Skal rett på jobb etter GU, og er ikke her inne når jeg er på jobb.
J -76 Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Lykke til! Det går nok fint skal du se! Kanskje pergo kan hjelpe deg? Vi er i pause og pausen utvider seg noen måneder til, så jeg er lite her for tida, holder på med avvenning, he he. Ta vare på deg og lykke lykke til! Klem J
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Hei! Jeg skal og på GU til mandag!! Før jobb her og:P Har "bare" prøvd i 5 mnd, men er greit å sjekke at alt er som det skal! Kan ikke si jeg gleder meg, men det må til:) Lykke til hvertfall! Håper de finner ut noe, og at du får noen svar!
Musemor med tre søte små Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2009 Lykke til til deg også. Håper vi begge kommer lykkelige inn hit etter jobb i morgen med mange svar ;-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Ønsker deg masse lykke til med undersøkelsen og håper de IKKE finner noe galt:) Klem fra meg
Gjest Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Ja, det hadde vært gøy!!! Krysser fingrer og tær for oss begge i morgen!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå