Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig å se deg igjen her.. husker du spådde meg endel før...

Jeg har jo begynt å spå litt selv... =)

Hvordan går det med deg?

Jeg venter mitt første barn, ser ut som denne gangen så går det bra... har termin 15 mars.. =D

Hvis du vil så ta gjerne en titt på meg. Fortell meg det som evt. kommer opp i kort eller vibber..

14.06.88

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det bare bra:) Venter nr 2 i mai. Så spennende at du har begynt å spå. Kanskje du vil se hva som gjemmer seg i magen min. Magefølelsen min stemmer ikke med det jeg får opp når jeg prøver å spå meg selv. Men så er det ikke så lett å spå seg selv heller.

Litt vanskelig i få opp skjønn på den lille i magen din, men tror det er ei jente. Føler du vil føde rundt termin, mellom 15-20mars. Men føler sterkere på den 18.

Får opp at du er litt sliten. Tror du tenker litt mye, noe som også skapet en del bekymringer. Får opp at du har måtte 'ofre' noe når det gjelder jobben. Jobber du med mennesker, i et slags omsorgsyrke? Får opp at du jobber en del med mennesker, men at det kan være lurt å ta det litt med ro fremover. Føler ting har gått veldig raskt for deg en stund, at du ikke helt har fått muligheten til å slappe av. Får også opp ordet makt her, men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.

Er du forlovet eller gift, får opp noen ringer her, men føler de hører fortiden til på en måte, altså ikke så veldig lenge siden, men at dere har forlovet eller giftet dere. Uansett så får jeg opp en mann her som du er sterkt knyttet til, kanskje så knyttet at det kan bli negativt. Det kan være lurt å gi litt slipp noen ganger. Med det mener jeg at man må ha litt tid for seg selv. Kanskjer dere tilbringer veldig mye tid sammen. Får iallfall opp en litt usunn situasjon. som er litt vanskelig å tolke. Det er iallfall en veldig sterk kjærlighet mellom dere

Ting ser iallfall lyst ut fermover. Får opp et godt familieliv.. Ting vil gå litt mer som du ønsker. Du vil iallfall finne mye glede i familien din. Får også opp en reise, tror det kan være til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...