Sannellerslik? Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Jeg lurer på når jeg vil bli gravid neste gang? Og kjønn? Hvor mange barn får vi tilsammen? 29.10.87 han: 02.11.78 På forhånd tusentakk!:-))
*Idae123 Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Heisann... Jeg har hatt en liten pause med spåingen, men i kveld så kjeder jeg meg litt, så da tenkte jeg at jeg kunne ta en kveld her... Jeg får opp april på deg. har følelsen av at det er noe som på en måte gjør at dere at dere må vente litt med å evt. prøve. har følelsen at dere begynner å prøve i mnd skifte februar - mars og at det da vil klaffe i april. Og jeg tror du får en gutt denne gangen... God helg
Sannellerslik? Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2009 tusen takk!=) Har blitt spådd flere ganger att jeg blir gravid ut mot våren med en gutt..;-) Og du har rett i att vi må vente litt med å begynne å prøve, fordi jeg har akkurat fått påvist høgt stoffskifte og vil derfor gå på medisin en stund før vi blir gravide (kan ikke bli gravid når jeg går på den medisinen...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå