ms.førstegang Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Når dere sier at ømme pupper var et tegn. Hva mener dere med det? Er det selve puppen? Eller brystvortene? Jeg har fått uendelige vonde brystvorter, altså selve knoppen. De gjør kjempe vonde. Og knoppene stikker ut til en hver tid.. Takker for svar :-)
Snusky McClusky Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 For meg begynner ømheten helt ute på sidene,- nesten under armene, faktisk. Brystvortene blir ømfintlige og lengre, og aerola blir mørkere. Ha en fin lørdag! :-)
superspent75gravid Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Det begynte bare med at brystvortene mine var skikkelig vonde, men nå har det gått vidre til resten puppene også)
velsignet med to Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har heller aldri hatt ømme pupper som alle snakker om, men ufattelig vonde brystvorter som du skriver. Hadde det under forrige svangerskap og merker det igjen nå.
Høygravid & klar for min lille Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ømme bryster og uuutrolig vonde brystvorter nå også... Kjenner igjen det du skriver om at de stikker ut til enhver tid.... :/ hehe, mye rart som skal skje med kroppene våre fremover.... :)
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 ...sånn at det er ondt å stå i dusjen syns jeg... :OD Passer meg for strålene!
<3guttemamma<3 Skrevet 5. desember 2009 #7 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er også øm ut på sidene av puppene! Virker som brystvortene er blitt litt større også... Virker som det er klumper i brystet mitt, vonde å ta på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå