Gå til innhold

Vil gi dere noen tips :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Jeg tenkte jeg skulle komme med mine tips som mulig gjorde at jeg da blei gravid :D

Har prøvd siden april 09.

Jeg har prøvd wild yam en pp og prøvde så vidt babyklister også en pp.

Tar vitaminer også, men det gjør jeg til vanlig.

Så er jeg da mye her inne. Og her inne så surrer det å går i alt mulig. Så jeg ble forvirra til tider å ville prøve alt mulig.

Men, denne pp'n så bestemte jeg meg for at det var ikke noe stress med baby, for det er det jo ikke. Har hele livet forann meg (21 år)

Så jeg borret det inn i hodet mitt at jeg ikke skulle gå inn for å prøve.

Så jeg reiste hjem til familien min å tok meg en liten ferie der i 14 dg.

Ingen wild yam eller babykliste eller noe som helst.

Hadde det kjekt å hadde tankene mine helt andre steder.

Når jeg da kom hjem til sambo så koste vi oss så klart. Men jeg hadde ikke noen som helst tanker baby i den hyrde stunden :P

Dager etter det så tenkte jeg heller ikke på det, kjente heller ikke etter noe symptomer. Men nå sitter jeg her, gravid :-)

Jeg sier ikke dette er lett, for det er det ikke. Men jeg klarte å legge bort tankene mine. Tror det har veldig mye med det å gjøre. Ikke stresse med det, ta det med ro. Ja, det blei ett litt langt innlegg men ville dele det med dere.

Sender masse babystøv **********************************************************************************

Så ønsker jeg alle sammen lykke til :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av de jeg har snakket med om det å bli gravid, sier det samme som deg; at man må legge alle babytankene og stresse rundt det å bli gravid til side, og DA klaffer det!

Men det er jammenmeg ikke lett altså!!

Spesielt ikke nå når jula nærmer seg og alt det stresset det medfører..

Gratulerer masse med graviditeten!:)

Skrevet

Nei det er helt sant, det var ikke lett. Første pp'n jeg gikk inn for å ikke tenke på det å legge bort tanker. Å det gikk :-)

Jeg er ganske sikker på at det var det som gjorde susen.

Tok ikke noe som helst kostilskudd eller brukte kjerringråd. Veldig gått! :-)

Tusen takk. Ønsker deg masse lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...