Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal! Vi måtte igang med hormonbehandling da første ungen skulle bli en realitet,og jeg startet aldri på prevensjon etter det. Nå er det over to år siden han ble født og jeg har fått time til gynekologen i JUNI 2010 for å få de fire tablettene som skulle til for å få det til åklaffe sist. Kjenner jeg mister hele tålmodigheten når ventetiden er så lang! Er fem dager til mensen skal komme nå (fikk EL forrige torsdag, helt uventa! pleier ikke få det,og vi hadde sex dagen før). Har testet flere dager nå (forrige gang fikk jeg svaaak positiv test fire dager før ikm) og i dag tidlig var det nokså sikkert en strek! Enten det eller så ser jeg syner.Og jo merjeg ser på den jo mer strek blir det...hehe... Men det kan veldig godt være en skyggestrek (ja hvordan ser forresten de ut??) Men jeg har jo hørt at en strek er en strek? eller? Det må i så fall være verdens svakeste eller kun innbildning fra min side...? Skal SELVSAGT teste igjen i morgen tidlig. Men sammenlignet med testen i går morges så er det noe der som ikke var det i går. *krysseraltjegharavfingrerogtær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...