Gå til innhold

Latterlig stygg vogn???

Anbefalte innlegg

Venninna mi kom på besøk her om dagen med sin førstefødte i nykjøpt vogn hun lenge hadde fortalt om. Var visstnok veldig kostbar. En Bogaboo om jeg ikke husker navnet feil. Måtte bare le - noe av det styggeste jeg har sett. Men smaken er som baken, og venninna mi syntes i alle fall det var funksjonell...

Et mindre alternativ på min liste over aktuelle vogner i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141090243-latterlig-stygg-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det syns jeg også første gang jeg så den, var den siste vogna på jord jeg kunne tenkt meg!! Men når jeg bare ble vant til å se den rundtomkring - syns jeg den er råtøff!! Og måtte selvfølgelig ha en. Og MAKAN til vogn! EElsker den! Jeg har hatt 12 vogner nå til mine 3 barn - men denne er og blir favoritten - ingen over - ingen ved siden! Din venninne har gjort et bra valg! Men ja, smaken er som baken, noen liker jo emmaljunga, basson,carena osv , vogner som nesten får meg til å grine ; )

Syns bagdelen er kjempe fin, og god å bruke :)

Men når vi bytta til sportsdelen ble jeg veldig skuffet. Jenta mi sov ikke i vogna, og ho rakk nesten opp til kalesjen allerede ved 8 mnd. (68 cm lang) Og den var veldig lite lun. Den ble solgt ganske kjapt!

Vi kjøpte den ikke fordi den var pen, men fordi den var praktisk. Den: 1) er lett; 2) kjempe god å trille; 3) passer i vår svært liten bil; 4) passer i inngangspartiet vårt (også lite); 5) har genial reisebag som beskytter vognen godt på flyet.

Plassbegrensningen i bilen ville tvunget oss til å kjøpe den uansett om vi hadde syntes den var stygg. Heldigvis, synes jeg at den er veldig fin og modern å se på, og mannen ville ikke bli sett med en "damevogn" (Simo, Emmaljunga og andre store vogner).

Ville aldri kjøpt noe annet!

Jeg liker egentlig ikke utseende, men har kjøpt Bugaboo likevel!!! hehe, den er bare fantastisk å kjøre, liten og lett. Jeg har ikke bikket over 160 cm, derfor liker jeg en vogn som gjør at jeg ikke ser ut som en dverg som noen vogner gjør...

Annonse

Vi har Emmaljunga City Cross til 2 åringen og har kjøpt Bugaboo til babyen som kommer om 4 mnd.. Hadde en Bugaboo til sønnen min også.

Denne gangen er vi klar over at den ikke holer hele vognperioden, men det er verdt det!:) Må nok bytte den ut når hun er rundt 2 år. Men den er helt super altså!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...