Gullblomst Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Uææææ!!! Vi har klart det helt på egenhånd og venter nr 2 i august 2010 dersom alt går som det skal. Vi har forsøkt aktivt å få til søsken til lillegutt som blir 13 måneder i neste uke, men hadde ventet at det skulle ta sin tid. Planen var å starte på nye ivf -forsøk nest høst, og i mellomtide forsøke aktivt på egenhånd. Nå satt spiren på 3.pp Vi er så glad! Flere som ønsker 2 tette?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Minsten vår rundet akkurat 14 måneder og jeg venter siste tilskudd til familien om ca 5 uker. Det blir helt sikkert veldig travelt, men veldig kjekt også. Gratulerer med graviditeten! :-)
Gullblomst Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Oj! Det blir tett Høygravid med 3.mann, men å så gøy. Vi satser på at de små får mye glede i hverandre. Du har 2 fra før? Er aldersforskjellen stor mellom de?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. desember 2009 #4 Skrevet 12. desember 2009 Hei igjen! :-) Jo jeg har to fra før; storebror på 8 år og foreløpig kun lillebror på 14 mnd. Det var veldig greit å ha stor aldersforskjell på de to første, så det blir nok en real omstilling til nestemann kommer. Hvordan er formen din om dagen, da? Jeg merker at dette svangerskapet uten tvil har vært det tyngste. Kroppen hadde nok hatt godt av å komme i gjenge igjen før et nytt svangerskap, men nå er det jo uansett ikke lenge igjen. Håper alt står bra til på din kant! :-)
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 13. desember 2009 #5 Skrevet 13. desember 2009 Venter ikke noen nå, men har 3 tette;) En på 3, en på 1 1/2 og ei på 7 uker;) Merker at de to eldste bare får mer å mer glede av hverandre. Men anbefaler å ha eldstemann i bhagen et par dager i uken, slik at du får litt alenetid sammen med den nye bebissen;) Lykke til=))
2 små hjerter Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Gøy å lese om flere som er i samme situasjon Jeg har en gutt på 16 mnd og venter nr 2 nå i slutten av januar. Blir 17 mnd mellom dem. Har hatt litt blandete følelser ang tiden som venter oss, men gleder meg veldig mye! Er innstilt på at det blir tøffe tak men jeg tror det blir som man gjør det til. Storebror har 80% plass i barnehage og han stor koser seg der, så kommer til å fortsette å ha han der. Men han har korte dager da, som regel bare 5 timer han er der. Er veldig spent på hvordan tiden blir hjemme når lillebror kommer
Tante Gustava Skrevet 9. januar 2010 #7 Skrevet 9. januar 2010 Vi har to herlige gutter med 15,5 mnd mellom. Vil bare si at selv om det er travelt, så er det ikke så ille som jeg fryktet! Nå er lillebror blitt 4 mnd, og søskenkjærligheten fra storebror på 20 mnd er nydelig og rørende. Han putter i smokk, legger leker bort til hånden og går rett som det er bortom lillebror for å gi kyss og kos. Og han er den som får det største smasket til nattakyss Dette er herlige tider, og vi er nå veldig glade for at ting ble som det ble Lykke til til alle dere som venter to tette, det er faktisk helt fantastisk!
gullegget Skrevet 10. januar 2010 #8 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer!!! Jeg har 18 mnd mellom en og to, 2 år og 10 mnd mellom to og tre, også blir det 1 år og 10-11 mnd mellom tre og fire. Jeg syntes det var lettere med 1,5 år i mellom enn 3 år. Mye mindre sjalusi! Så jeg syntes det blir helt supert nå.
yasmina Skrevet 10. januar 2010 #9 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer saa masse ! Her er det 15 mnd mellom nr 1 og nr2 og 26 mnd fra n 2 til nr3 Kjempe moro aa ha dem tett og de har utrolig glede av hverandre.
Elefanten Skrukkeskinn Skrevet 10. januar 2010 #10 Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer!! Vi får en liten jente i mai, og da er gutten vår bare 21 måneder. Så ganske tett blir det, men gleder meg! Håpet litt på at det skulle bli slik!
wow-to-tette-gitt:) Skrevet 11. januar 2010 #11 Skrevet 11. januar 2010 Har ei som er 13 mnd i dag og har 6 uker til termin. gruer og gleder meg. Ser at det kommer til å være noen praktiske utfordringer og at største pia nok sikkert kommer til å kreve sitt en stund til. Skulle mest av alt ønske at nattsovinga var stabil men det er den ikke... vel, vi får sove når vi blir gamle:)
trekløver<3 har fått 3.jenta Skrevet 17. januar 2010 #12 Skrevet 17. januar 2010 Hei alle sammen! Her blir det også to tette. Jeg venter jente nr. 3 den 24.januar, så hun kommer nok når som helst!! Gleeeeeeder meg veldig til å treffe henne nå. Størstejenta mi blir 7år i mars, og er ei hjelpsom og snill jente. God med mamman sin ja:) Jente nr. to blir straks 15mnd. Hun er ei blid og grei jente hun også, og veldig aktiv... Hun sover heldigvis omsider godt om natta, og har akkurat flyttet inn på eget soverom. Så får vi håpe at nattesøvnen hennes holder seg slik. Jeg må si jeg er meget spent på å ha to tette jeg også! Håper det ikke blir aaaalt for slitsomt! Jeg har i utgangspunket tenkt å ha begge småtassene hjemme med meg, så blir det bhg på mellomstejenta fra juli/aug av. Størstejenta går jo på skolen. Masse masse lykke til alle sammen!
Cupcake! Skrevet 17. januar 2010 #13 Skrevet 17. januar 2010 Jenter!! Kan vi ikke prøve å få liv i pseudotvillinger-formuet??
Gjest lamama Skrevet 17. januar 2010 #14 Skrevet 17. januar 2010 Hei! Eg får 17 mnd mellom dei 2 minste og håper dei får masse glede av kvarandre når dei veks til! Kjekt å lese om andre som har tette barn og at det går fint, det hjelper på! For eg er nok litt skeptisk av og til.....
trebarnsmamma84 Skrevet 18. januar 2010 #15 Skrevet 18. januar 2010 Hei venter ingen nå,men har 3 ganske tette. er 26 mnd mellom når 1 og 2, og 14 mnd mellom nr 2 og 3. >Travelt ,men kjempekjekt...=) no er minstemann snart 19 mnd.elste blir 5 i februar. Ho er flink til å hjelpe til. Dei to minste leiker fint i lag,men er ganske mange kranglar mellom dei,og dei er ganske rampete begge to. Minstemann heiter Emil,og han lever verkeleg opp til navnet sitt...hehe=)=) Eg er klar for nr 4,men da er ikkje mannen min,så må nok vente ei stund til tenker eg...=)
Eva_81 Skrevet 20. januar 2010 #16 Skrevet 20. januar 2010 Ja, vi har jeg jente som var ett år nå i begynnelsen av januar. Venter en liten gutt i begynnelsen av juni, så blir 17 mnd mellom dem. Gleder oss veldig, og er superklare for to tette barn. Måtte bare nestemann bli like eksemplarisk som nr en;) Er ogå superfornøyd med å få en av hvert kjønn..
<3tobarnsmor<3 Skrevet 21. januar 2010 #17 Skrevet 21. januar 2010 Grattulerer! For 3 uker siden fant jeg ut at jeg var gravid med nr 2. Er usikker på hvor langt jeg har kommet i svangerskapet, men tror det er ca 2 mnd. Jenta mi er 16 mnd, så er ikke sikkert hun rekker å bli 2 år før hun blir storesøsster. Blir en spennende tid
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2010 #18 Skrevet 21. januar 2010 Er ikke gravid, men har to tette! 20 mnd i mellom dem. Veldig kjekt! Hadde trodd det skulle være mer slitsomt, og det tiltross for at lillegutt har vært en krevende baby. Storegutt har hatt fulltid i barnehagen, men korte dager (5t) og fri når vi har følt for det. Nå har de veldig stor glede av hverandre. Lillegutt har akkurat begynt i bhg og storegutt er så stolt at han nesten letter når han får være med å levere/hente han. Går i samme bhg, men ulike avd. Lykke til! Dette går nok kjempeflott!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2010 #19 Skrevet 22. januar 2010 jeg har 15 mnd mellom mine to skatter. Og i tilegg har eg mann som reiser, så jeg kan hvertfall skrive under på at det er slitsomt til tider! men vi koooser oss masse også da! jeg har heldigvis to barn som allltid har vært flink å sove om natten, takker høyere makter for det storebror går i bhg, og det er jeg veldig glad for! han koser seg masse, og jeg får vært med lillejenta... og ikke minst gjort husarbeid lykke til til alle dere som skal ha to tette! de får nok stor glede av hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå