Leia_København Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Ville melde min ankomst da jeg har forstått et jeg trenger en forum for alt jeg går å tenker på og føler i denne del av prosjekt baby. Jeg trenger noen andre som går igjennom det samme. Litt om meg, jeg er nygift - får ofte spørsmålet om når det kommer et barn...er lei av all maset allerede. Vi har forsøkt bare i noen månder, vi har snakket om å bare ta det som det kommer men jeg er utålmodig og samtidig litt redd for at det ikke skjer. Ja jeg vet at det 90% sjangse for å bli gravid i løpet av et år. Jeg prøver å ikke tenke på det men tar mitt folat hver morgen og lurer på om jeg kan tillate meg å drikke på julebordet neste uke. Har lest at man skal unngå alkohol de siste 2 uker av hver syklus. Når jeg nevner det med alkohol til en av de få som vet vi prøver blir jeg bare avfeid med at det ikke er noe farlig....men jeg er redd at jeg ender opp med å bli meget bekymret om jeg oppdaget at det faktisk er noe på gang i magen og at jeg har drukket. Ja som dere leser det er mye i hodet mitt, godt å få det ut. Skal nok prøve å være tålmodig men det er ikke så lett.
EleResa Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Velkommen inn Her kan man spørre om det meste, og vi grubler og lurer ille vi som er prøvere For min egen del syns jeg det er godt å få luftet ut litt innimellom, uten å mase hull i hodet på mannen min! Kjenner igjen det der med bryllup og babylaging. Vi har ett fra før på 3 år, men giftet oss i år og etter det har folk begynt å spørre og grave igjen
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Velkommen hit, og masse lykke til med prøvingen:) Kos deg med alkohol og lev som normalt fram til positiv test. Man vet aldri hvor lang tid det vil ta før spira sitter, så jeg synes ikke at man bør sette livet sitt på vent mens man prøver. Men dette er jo bare min mening, du bør gjøre det som føles riktig for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå