Gå til innhold

Ny UL idag :-)

Rose69

Anbefalte innlegg

Knøttet har vokst til 3,8 cm og gyn gav meg en ny termin; 30 juni

(selv om jeg har regnet ut 7 juli pga.befr.dato/uttak (12 okt.)

Armene beveget seg og hjertet banket for mamma :-)

Bjørnen Colargol, det er noe rart med PC'n idag, får ikke svart på din UL.Men ville bare si at det var gode nyheter at UL var fin.Spennende!!

Nå går jeg over fra det private til det offentlige.Dvs. de første blodprøvene hos fast legen om 2 uker (da er jeg 12 uker på vei)

Og jordmor på helsestasjonen.

God lørdag, jenter !

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Er det ikke deilig :)

Legen på Ullevål var ikke så opptatt av målene ennå, men sa at den var ca 2 cm. De vokser jo veldig i rykk og napp så tidlig så hovedsaken var å se at den utviklet seg som den skulle :)

Jeg skal også til fastlegen når jeg er ca 12 uker, den 21 desember.

Så blir det vel en del til jordmor og av og til kanskje til legen min :)

Kose deg med knøttet da! Selv skal vi på fest, 40 årslag, men de vet at jeg er gravid så slipper å pese med å skjule det da :)

Så godt å høre, Rose! Det høres jo ut som en vital krabat, 3,8 er jo kjempebra!

Hm. Jeg var hos fastlegen min for litt over to uker siden, da var jeg 10 uker. Han sa jeg ikke behøvde komme tilbake før rundt uke 20..? Men det er sikkert fordi jeg skal på UL hos gynekolog tirsdag, når jeg er 12 uker.

Kos dere med spirene i helga, alle sammen :-)

ååå så fantastisk. livet er herlig ikke sant. nyt det og gled deg. hvis du har fptt framksyndet datoen betyr det bare at knøttett vokser bra :-) så er ikke alle leger like nøye med hvor de setter merke og en mm fra eller til gjør faktisk litt forskjell så ikke bli overrasket om du får den mer normale Ul terminen igjen etterhvert :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...