Lykken_er_tre Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Svak positiv test!!!!!!!!! Testet negativ på ikm onsdag 2.12 i dag testet jeg igjen siden det ikke er tegn til tanta og da ble testen svak positiv!!!! Er det mulig!!??? Verdens beste julepresanf i såfall:=)
Luna har født. Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Gratulerer, så spennende!! Noen symptomer?? Når fikk du eventuelt det? Hilsen symptomjegeren!! hehe
Lykken_er_tre Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Har ike så fryktelig mange symptomer egentlig, mener det stemmer ganske godt overens med førstemann.. Men for ca en uke siden begynte en svak kvalme å melde seg og jeg merker at hormonene mine er litt ute av kontroll... (gråter for triste ting jeg leser i avisen osv...) Håper det klaffer for deg! Sender ut babystøv!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Gratulerer så masse og lykke til fremover!!!!!! klem
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Gratulerer =) =) =) Hvilke tester brukte du?
Lykken_er_tre Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 Jeg brukte test strimmel fra billig tester, tenkte jeg skulle vente noen dager og teste en gang til med cb. Så tør ikke slippe jubelen helt løs enda:)
Prosjekt_baby84 Skrevet 5. desember 2009 #8 Skrevet 5. desember 2009 Grattis:) Har du noen symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå