Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Skal bake smultringer og ta med meg hjem på juleferie. Når jeg kommer hjem til mamma skal de fryses. Kan de lages en uke på forhånd, og lagres i en tett boks i en uke før frysing??? Har 10 timers lang reise, så kan ikke fryse de før jeg drar, da tiner de....
Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2009 Ingen husmødre våken?
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Hvis du lager de nå, så frys de ned, ta de opp rett før dere skal reise og putt de i en kjølebag, ( hvis du da skal kjøre bil). Legg de i en boks hvis du har anne transport, er lettere å ha med å gjøre da- De kan fort bli tørre hvis de oppbevares over lang tid i boks synes jeg!!
Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2009 OK. Skal kjøre bil ja, men smultringer tiner jo så raskt! Hvor mange dager kan jeg ha dem i boks? Må jo vente lengst mulig med å lage dem da....
GuttemammaX3 Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Jeg ville ha laget dem og frosset dem ned, pakk dem tett sammen i en pose, og legg frosne grønnsaksblandinger eller andre fryseelementer rundt dem i kjølebagen, og lukk den godt igjen, rett før du reiser. De burde ikke tine på veien:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå