zadine Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Da tror jeg at det er tanta som kommer. Hadde første dag av siste mens 13 nov., testa positivt for EL 24 nov. Er da etter mineberegninger 10dpo nå. Har i det siste hatt 24 dagers og 26 dagers sykluser. Begynnte med murringer/ sammentrekninger 27 nov. Murringene forsvant 2 des, men så kom de igjen sent i går kveld. Og nå er det blod på papiret når jeg tørker meg. Men det rare er at det er friskt blod, og det pleier det ikke være. Det har ikke kommet mye enda. Men jeg har den følelsen jeg pleier å ha når tanta kommer. Så ble jeg så lei meg, for jeg hadde virkelig følelsen av at det klaffet denne gangen....... Men hvis nå tanta kommer i dag, så er jeg plutselig nede i 22 dagers syklus....skjønner ikke noe. Jeg som før MA i mai hadde stabile sykluser på 28 dager. Men jeg blir så lei.....
zadine Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2009 Har kommet litt mer blod nå. Og jeg som gledet meg sånn til tirsdagen..... Jeg gleder meg jo fortsatt, men det la en liten demper på førjulstiden. Er så underlig at syklusene mine skal bli kortere og kortere. Noen andre som har opplevd at syklusene blir kortere og kortere? Skal heldigvis til gyn 14 des. Tror jeg venter til da med å bestemme meg for at vi ikke skal prøve mer. Ble så uendelig trist med tanken om at jeg kanskje aldri skal bli gravid noen gang mer. At jeg ikke skal få holde et lite nyfødt nurk som er mitt flere ganger. jeg er heldig som har to små fra før......de er alt for meg. Men det er alikevel trist....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Sikker på at du ikke har festeblødning da?? Pleier du å spotte før mensen?? Egget pleier vanligvis å feste seg en gang mellom 6-12 dpo, gjennomsnittet er 8-10 dpo - så du har fortsatt sjansen Så spennende da... Lykke til Klem fra
zadine Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2009 Takk for svar. Det har ikke kommet noe særlig mer. Noen ganger jeg er på toalettet er det svakt rosa/lysbrunt, men det er veldig svakt. Jeg pleier ikke spotte, gjorde det en gang her for at par måneder siden. Men ellers så kommer mens nesten som en foss når den kommer. Men siden jeg spotta her for et par måneder siden, og siden syklusene ser ut til å forandre seg gjorde at jeg regner med at det er tanta. Verker i korsryggen, litt mer enn når tanta kommer.... Håper og krysser fingrene for at det kan være festeblødning. Har aldri hatt det før når jeg har blitt gravid, men det kan jo også endre seg fra gang til gang. Takk for oppløftende svar:-)
zadine Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2009 Litt oppdatering Tanta har fortsatt ikke kommet. Spotter litt....har voldsomme murringer i magen og føler at tanta er på vei. Men fortsatt bare lysrosa/lysbrunt på papiret av og til. Men jeg løper jo på toalettet hele tiden for å sjekke...... Har et lite håp igjen..... Lurer på om anfre har opplevd å spotte slik 10-11dpo men alikevel vært gravide? Trenger en oppløftende historie her
Bringebærmamma 160611 Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg krysser fingre for deg som bare det!!!!! Har desverre ikke noen oppfløftende historie, men et lite svar på et spørsmål du hadde. Tiden mellom EL og IKM kan forandre seg. Da vi prøvde å bli gravid med vårt andre barne hadde jeg 14 dager mellom EL og IKM. Da vi gikk i gang med å prøve på vårt tredje barn viste det seg at nå var det 13 dager mellom EL og IKM. Jeg ble gravid i høst etter bare 2pp , men hadde en SA i startetn av 6 uke. Etter SA har har tiden blitt enda kortere, nå er det 12 dager mellom EL og IKM ;-/ Håper ikke at det er tilfelle for deg at tiden mellom EL og IKM er blitt kortere, men at du er blitt gravid. Masse lykke til ;-D klem
zadine Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2009 Takk for støtte og lykkeønskninger Litt oppdatering. Tanta har fortsatt ikke kommet, og jeg har sluttet å spotte. Kanskje det er et håp for meg alikevel.
*shehasmyheart* Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 I to av mine svangerskap, spottet jeg rundt mens-tid. Holdt faktisk på noen dager. Så det er absolutt håp:) Masse lykke til!!!
zadine Skrevet 6. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2009 Oppdaterer litt igjen. Nå er det litt brunt slim....littegrann, men ikke mye. Håper fortsatt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå