Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var til scanning i kveld. Den største follikelen var 19mm, så jeg fikk time på CFC sønd kl 12:-) Skulle til legen å få satt eggløsningssprøyta nå kl 24, men så måtte han følge pasient til sykehuset, så det blir ikke før 01! Jeg som må tidlig av gårde i morgen. Har 2 netter i Køben, og gleder meg til å vandre rundt på Tivoli å komme i litt julestemning! Andre som skal nedover nå?

Satser på tidenes julegave nå:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141089045-endelig-drar-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen:-)

Hadde det kjempekoslig i København:-)

Gitte: gynekologen mener eggløsningssprøyta(pregnyl) bør settes av en lege da den helst skal settes i muskelen i baken. Fikk beskjed at hvis jeg måtte sette den selv, så skulle jeg sette den i muskelen i låret. Greit å få en lege til å gjøre det. Så han sleit med å få knekt av toppen på beholderne. Måtte file og ta skikkelig i før han fikk den av. Har også hørt at noen har skjært seg og det har blitt glassbrått oppi beholderen.

Annonse

Jepps, ikke ble det bare glass i beholderen men jeg kuttet meg og blødde, det var no skikkelig søl :-/ Har gått over til Ovitrelle, litt dyrere men da får jeg en ferdig sprøyte som jeg kan sette uten å måtte mikse og trikse.

Håper forøvrig det var full klaff for deg i Køben den 4. :-)

Så bra at turen gikk fint, krysser fingrene for at den bærer frukter :-)

Må si han gynekologen høres litt amatør ut..hi-hi.

På IVF-klinikken hvor jeg gikk (Hausken) var det standard at en satte pregnyl selv, og den ble satt subcutant dvs rett under huden , på mageskinnet. Men den kan også settes intramuskulært slik som hos deg- men det er jo bare å gjøre ting unødvendig vanskelig.

Men jeg forstår veldig godt at det føles sikrere å få legen til å gjøre det, spesielt hvis en er uvant m sprøyter. - Jeg er vant med både å knekke ampuller, blande og sette sprøyter fra yrket mitt.

Lykke lykke til håpefull !!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...