Mummamma Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har akkurat testet positivt i kveld! Glad for det, slipper ikke løs jubelen helt enda da, venter noen uker med det. Hadde jo julebord forrige helg, så er redd for at nå har jo jeg drukket mens jeg er gravid, noe jeg selvfølgelig egentlig er veldig i mot. Noen som har noen peiling på hvor skadelig det er når det er 2-3 uker siden befruktning? Leste et legesvar en plass om at mor og barn har ikke samme blodomløp riktig enda da, så jeg prøver å trøste meg med det liksom.
MammatilNathaniel<3 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 jeg har vært i akkurat samme posisjon som deg. jeg drikker sjeldent og selvfølgelig når jeg for en gang skyld tok meg en skikkelig fest, var jaggu teste positiv to dager etterpå:/ da var jeg 4+0. er idag 11+5 og det har gått veldig veldig bra med meg:D er jo mange som drikker alkohol uten at de vet de er gravide, og for de fleste går det veldig bra:D lykke til videre!
Løvinna30 Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 jeg var 5 uker på vei da jeg testet positvit. Jeg ante ikke at jeg var gravid, dette var ikke planlagt. Jeg drakk hver helg den perioden, fant ut på en mandag at jeg var gravid. Snakket med jordmor, og det gikk nok bra. Det gjør nok det for deg også. Gratulerer så mye med en positiv test!: )
Mummamma Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2009 Høres ut som jeg kan senke skuldrene litt da ) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå