Gå til innhold

Gravid kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite i dag at en kollega er gravid, og har termin rett etter jeg skulle hatt termin (mistet i MA/BO i slutten av oktober). Blir jo veldig glad på hennes vegne, men kjenner jo at det er trist også. Skulle så gjerne ønske at det var meg og!

Ikke så mange på jobben som vet at jeg var gravid, bare ledelsen og de to jeg jobber på team med. Synes det er like greit.

Uff, litt lei meg nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt.

Sitter og tenker på at jeg hadde termin 6 des.

Men oppdaget MA i mai, var 11+4 da.

Skrevet

Jeg har også en gravid ansatt. Jeg hadde termin 10. mai, men måtte avbryte svangerskapet pga misdannelse på barnet. Hun er 2,5 uke lengre enn jeg var. Så nå ser jeg magen hennes strutte. Heldigvis er vi så gode venner, at det går bra. Jeg unner henne det virkelig. Men samtidig er det rart, vi var jo litt sammen om dette... Og verre blir det nok når hun går ut i permisjon osv... Jeg håper virkelig jeg er blitt gravid igjen på den tiden. Krysser alt som krysses kan, unntatt beina!

Skrevet

Huff, vanskelig det der. Man gleder man seg jo for de andre, men det er vanskelig å takle. Jeg har mistet to i år, en i juli i uke 14, og da visste alle rundt meg at jeg var gravid. Svigrsøster har nå annonsert at hun er gravid - og jeg gleder meg for henne, men det ingen vet, er at jeg nettopp har mistet for andre gang. Vi kunne hatt termin samtidig. Så det er jeg litt lei meg for. Gleder meg til det blir vår tur!

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger! Er jo godt å vite at det er andre med de samme tankene og erfaringene da, selvom det er trist at alle dere og har mistet. Masse lykke til videre i prøvingen jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...