Muse Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Satt inn to egg et 2 delt og et 4 delt krysser fingrene at dette er gulleggene. sepennende tid dette her
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Ja, spennede da! Masse lykke til med rugingen, måtte du få positiv test!
håpefull *er mamma* Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Ha en flott rugetid. Det blir nok ihvertfall ett som klamrer seg fast;-)
Muse Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2009 ååååå, tusen takk for ykkeønskningen Elisabeth'77 *ruger* og håpefull-09, Hvor langt er dere i løpet og hvor holder der til ønsker dere også lykke til videre
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er på RD 7 snart, tredje forsøket Vært på St. Olavs vi.
Pia76.. Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Hehehe,,,,,2 eskimo egg ja )))))))))))))))))))))))) Arti du :=) Masse lykke te me ruginga. Er vel pån igjen på nyåret jeg også )
Muse Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 Takk for det Pia76, lykke til på nyåret .håper vi kan få posetive svar alle her inne. Elisabeth'77 *ruger* jeg holder til på riksen jeg da, posetiv først IVF men SA i uke 5+4 og er i gang med første fryseforsøk. De sier jo at alle gode ting er tre krysser fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå