Gå til innhold

Mister jeg nå?


GroAnitaA

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i snart 6 uke, og jeg har plutselig mistet kvalmen, hodepinen, trettheten og ømme bryster... Plutselig er det ingen symptomer mer....

Jeg har mistet før, og da opplevde jeg at kvalmen plutselig forsvant...

Noen som vet????

Hilsen veldig redd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel rett og slett helt umulig for noen å svare på.

Uansett tror jeg at det er viktig å tenke positivt til det motsatte er bevist.

 

Da jeg var hos legen og ble sykemeldt sa han at noen dager kunne jeg være veldig dårlig, mens andre dager kunne jeg ikke merke noe som helst. Og at det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap.

 

Jeg vet at det er utrolig ubehagelige tanker å gå rundt med, men det som hjelper meg er å tenke at dette kan man faktisk ikke styre. Det må bare gå som det går. Og dersom det ikke går, så er det noe som ikke er som det skal være.

 

Prøv å slapp av og tenk minst mulig slike tanker. (selv om det er vanskelig)

 

Sist jeg var gravid var jeg overnervøs, og stresset med det ene og det andre. Hadde blødninger og trodde at nå var det over, men det gikk bra.

 

Også et annet tips hvis du går mye med sånne tanker er å lese minst mulig tråder om å miste her inne. Man kan bli sprø av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde det ikke medføre blødninger dersom man mister etter 6 uker? Man kan jo ha bløndinger uansett, så det trenger jo ikke å bety noe, men jeg tenkte at hvis du ikke har hatt større blødninger så er du på den sikre siden? Dette var vel mer et spørsmål enn en påstand.. Håper alt går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en spontan abort så blør du, jeg har hatt tre og det er vondt og det blør masse! Men det finnes noe som heter missed abortion, der du ikke blør.

Meeen, det at du ikke har noe symptomer akkurat nå trenger jo ikke bety noen ting, men ta deg en tur til legen da vettu, så slipper du å gå å lure! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei¨

Jeg var på tidlig UL i går, grunnet at jeg mistst tidligere i vår. Nå var jeg 6 eller 7 uker på vei. Fikk beskjed at det ikke var noe liv der nå. Legen var så ukoselig og viste så lite medlidenhet at jeg kjente jeg ble irritert. Så det var mye jeg ikke fikk svar på. Han sa jeg kunne komme allerede i moregn til utskrapning, men jeg sa jeg ønsket litt mer tid. Jeg sa at jeg hadde hørt om to jenter som tidligere hadde vært der som hadde fått den samme beskjeden om ikke noe liv, som i dag er gravide i 8.mnd, da sa han at jeg kunne komme om en uke å se igjen dersom det var det jeg ville. Men det var bare for å "lure "meg selv med håp.

Det rare er at jeg ikke har noe symptomer. Ikke blod, ikke vondt. Fortsatt trøtt og sulten. Hva bør jeg gjøre. Dersom jeg bare venter til det evn kommer ut av seg selv er det dumt? Kan jeg dobbelsjekke det hos en annen lege før en utskrapning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jeg har fått tilbake symptomene, og skal på ul i morgen:) Ville bare dele det med dere siden jeg var så redd her om dagen...

 

Men til deg, ssi81:

 

Du må gå til en annen lege... Han legen du var hos hørtes helt grusom ut... Ikke ta noe for gitt... Gå til en annen lege, og fortell hva du oppelvde. Så får du en ny ul for å se....

Skriv og fortell hvordan det går da... Håper virkelig det går bra med deg....

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg gikke til en annen lege, og tro det eller ei. Jeg er fortsatt gravid. Han så hjertelyd. Det er helt utrolig. Så skal tilbake nå til fredagen for å se om at er som det skal. Så vi er glade, men må si at det har vært litt mye styr med følelsene nå. Føst gravid, så ikke og så er vi det alikevel.

 

Bra symptomene er tilbake til deg, GroAnitaA. Selv er jeg kvalm innimellom, veldig ofte sulten og tisser oftere. Men ellers ingen symptomer

 

Lykke til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ssi81!

 

Nå ble jeg såååå utrolig glad:-) Det var kjempebra at du gikk til en annen lege... Har desverre hørt noen skrekk historier om slike ekle leger.... Veldig glad på dine vegne:-)

Når er termin??? Spennende å følge deg på vegen...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...