Gå til innhold

løfting av barn, jober i bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med løfting av barn? jobber på småbarnsavdelig med travle dager og mange løft... går dette bra eller er det noe man bør minimere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter denne. lurer på det samme.

Skrevet

har lest at man bør løfte riktig iallefall, men selv ville jeg ikke ha tatt sjansen på å løfte for mye... prøv å minimalisere det jah;)

lykke til=)

Skrevet

jeg har en sønn på snart 2 år. hvordan er det i forhold til løfting av han?

Skrevet

ville tenkt på måten du løfter, bøy knærne godt og løft.

men unngå å løfte for mye hvis mulig... litte grann går sikkert helt fint

Skrevet

Så lenge kroppen din er vant til de løftene tror jeg ikke det er noen fare.. Det kan jo ikke være så mange kilo de veier!! Jeg har selv ei lita på tre, og jeg løfter da på henne uten å tenke meg om. Jeg jobbe i pu, og der er det snakk om løft av tunge voksne. Der prøver jeg og begrense meg så mye som mulig med løftene.

Nå har jeg selvfølgelig tatt utgangspunkt i at du er helt frisk i sv.skapet. Har du truende abort elller lignende bør du sikkert ikke løfte:))

Lykke til meg sv.skapet og jobben!!

Skrevet

Jeg jobber også på småbarnsavdeling og har en gutt på 3,5 år. Har hørt at man trygt kan bære sine egne barn fordi kroppen er vant til det, og det gjelder altså da barna på jobb også for min del (de er jo lettere enn gutten min). Tror ikke du skal være bekymret for det så lenge det ikke gjør vondt..

Skrevet

Er det mulig at barna kan kravle opp på stellebordet selv fra en tripp trapp skammel? Uansett hvis du får barnet litt høyere enn gulvet avlaster du deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...