Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet prinsessen vår som kom 6 uker før termin i oktober og har vært veldig deppa. For 5 år siden mistet jeg gutten i magen min helt til termin.

Jeg er født 311071, mann 150772 og sønn 3 år.

Klarer du se ca. når jeg vil bli gravid? Kjønn? Antall?

Vi skal ha samtale på genetisk avd., klarer du å se om de finner noe galt med meg eller mannen evnt.?

Tusen takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Fikk velidg vondt av deg, og selv om jeg hadde bestemt meg for å ta kvelden så har jeg sett litt på deg!

Den samtalen på gyn vet jeg ikke hvordna vil gå, men kjenner veldig mye positiv energi rundt dere på nyåret. Denne energien forsterkes bare for hver mnd som går!

Forholdet mellom deg og mannen din blir bare sterkere og sterkere og dere finner hverandre veldig i denne sorgen som er så uendelig stor!

Men husk at barna deres er godt tatt vare på i himmelen! Og husk på alt de rakk å gi dere i sine korte liv!!

Har også trekt noen kort på deg!

Kort1, forklarer nåtid!

Serena; Jeg er overflodsengelen. du vil motta de pengene du trenger og gud har oversikt over hvordan det skal skje! Ha tillit!

Overgi denne vanskelige situasjonen til himmelen og du vil få den hjelpen du trenger!!

Kort 2.umiddelbar fremtid

Azure

Det resultatet du øsnker deg vi intreffe i meget nær fremtid. ha tålmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene!

Kort 3, 3mnd frem.

Maya

Opplæring, studier og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet, Englene vil veilede deg og hjelpe deg med denne prosessen!

Ønsker deg masse lykke til!!

Klem!

Skrevet

Tusen hjertlig takk skal du ha MC81. Du har så rett, vi har ikke tenkt å prøve før vi får svar om obduksjonsrapport i januar. Vi må bare være tålmodige.

Igjen tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...