Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hei Jeg leste at du nå er 15 uker på vei:) gratulerer så mye:) heldige deg:) jeg skjønner at du har hatt en tøff start, men dette kommer sikkert til å gå bra. Kan du være så snill å se om jeg blir gravid snart? jeg er født 18.01.85 min mann 16.04.81 tusen hjertelig takk
Mamalari Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Tusen takk:) Har en tro på at det vil gå bra nå. Føler du vil bli gravid veldig snart hvis du allerede ikke er det. Det ligger iallfall veldig nærme Ønsker deg masse lykke til:)
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 tusen takk kjære deg! Jeg er nok ikke gravid, men håper jeg blir det snart.. Jeg venter nå på utredning (5.januar) for alle spontanabortene jeg har hatt de siste to årene. Jeg blir lett gravid, men mister fort. Kan du se når jeg vil få en baby? om jeg får det i det hele tatt da... du har hatt rett på meg to ganger før, men da mistet jeg desverre... derfor lurer jeg på når (om) jeg får en baby? lurer også på om vi flytter herfra snart? lyat på hus:)
Mamalari Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Jeg spår ikke om abortet og sånn. Men føler at du vil få noen svar på utredningen og at det vil hjelpe deg. Håper virkelig at du slipper å miste igjen. Har iallfall ingen dårlig følelse. Føler flytting neste år. I løpet av sommeren:)
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Håper så innderlig at du har rett ang utredning. Jeg mente ikke at du skulle spå abort, men om jeg konkret får en baby. Eller om du ser meg med baby, og når?..for meg fører jo ikke en graviditet til baby vettu... Håper at den flyttingen blir til et hus da:) Kan du se hvordan det vil gå med mine to eksamner også? tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå