Skattimagen<3 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Allt jeg tenker på er baby baby baby!! Blir helt syyyyk av sjalusi når jeg ser gravide damer.. Hver gang jeg ser sykehuset vi bor rett ved begynner jeg nesten å grine, tenker liksom at der oppe lå jeg og fødte den gangen! Vil så gjerne ligge der igjen snart! Er jo skikkelig hormonell også da.. Man slutter jo aldri å grine for ingenting etter å ha fått barn!! Begynner faktisk å bli en smule slitsomt! Jeg ser allt som handler og graviditet, fødsel og barn på tv! Jeg er rett og slett besatt.. Er det bare jeg som er helt gæern? Noen ganger føles det sånn.. Samboer er helt enig! Hehe... Men klarer faktisk ikke å legge vekk dette her! Jeg LENGTER etter å ha en deilig kul på magen igjen, med en nydelig liten spire inni som snart skal bli min <3 Hva tror dere?? Er jeg gæern fordi jeg ikke får dette her ut av hodet mitt??
Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 He he det høres nesten ut som meg det der.. Tror du som kansje de fleste av oss her inne har et godt funksjonelt biologisk instinkt Hvertfall liker jeg å tenke på det på den måten.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hehehehe - den beskrivelsen din passer også kjempegodt på meg den - det er sååå frustrerende :/ Kult nick forresten
Miiia Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Tror nok du er laaaaaangt fra den eneste som føler det slik altså hehe^^ Masse lykke til fremover:D
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Hehe, hiver meg på den beskrivelsen ja I tillegg er jeg max utålmodig av meg.. Det var rett før jeg kjøpte inn noe babytøy i dag til den dagen jeg blir gravid... Nøytrale farger. Klarte å motstå. MEN jeg har kjøpt kort med bilde av babyføtter på, hvor jeg skal skrive til min kjære samboer (den dagen jeg blir gravid) "Håper du er klar for i ..... blir du far" =) Har mange tanker og måter å fortelle det på til samboer og familen.. Har IKM på søndag, men har testet meg 3 ganger allerede. Negativt =( Tester i morgentidlig igjen pga bytur på kvelden..... hilsen baby-utålmodig...
Skattimagen<3 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2009 Åååh så fin måte å si det til mannen din på!!! Ja, hehe... Baby tøy avdelingene har liksom en magnetisk kraft på meg! Er ALLTID innom og går å drømmer hva jeg skal kjøpe! Har holdt meg i strikken da, vil jo ikke legge ulykke over det. Fra gammelt av sa man jo at å kjøpe inn utstyr før man var halvveis eller noe ga ulykke.. Min bestemor svimte nesten av når jeg kjøpte vogn når jeg var 16 uker sist gang! Hehe.. Jeg fryda meg da. Fikk jo også en prins å legge oppi, så ikke noe ulykke der =)Trur jammen jeg ER gæern jeg..
Leia_København Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jepp jeg kjenner meg igjen....da jeg har en meget svai rygg så kan det noen ganger se ut som jeg har en kul på vei....dette øker jo min besatthet - så hjelper det heller ikke så mye at nesten alle i oppgangen min har fått en baby innen de siste 2 år... Jeg prøver mitt beste på å fokusere på det faktum at 90% av de som prøver å bli gravide blir det innen et år er godt - så dette lover godt for 2010!
Flutili Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Jeg kjenner meg såååååååååååååååå igjen her, hadde ikm i går, fikk mensen i dag, jeg ble skikkelig lei meg, jeg har nå bedt mannen ta en tur til legen til uka for å skjekke sæd kvalitet, vis det er noe galt der så kan vi ty til alternative metoder , så slipper jeg å bli skuffet gang på gang, det tærer på meg, jeg går rundt og er sur.... Sist ble jeg gravid på første forsøk(var sammen med en annen da) Vet er er mange som har prøvd i 1-2-3 år og det beunderer jeg. Jeg har høldt på i 6 mnd.
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Åå, som jeg kjenner meg igjen!!! Blir førstegangs om jeg blir gravid nå, og jeg har sååå lyst! Ser jo gravide folk OVERALT! Er det virkelig mulig?? Trekker jeg til meg gravide?? Tror jeg blir gal snart, men er SÅ forbredt.. Vil, vil men får ikke til Kunne tenkt meg at det gikk på første forsøk jeg! 6pp nå¨..sikkert lite i foprhold til andre som prøver *lenge*, men er litt utålmodig-... Og mange venninner som er gravide. aHvorfor ikke jeg? er jo unge, friske begge to! Håper at jeg får GRAVID på testen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå