Gå til innhold

Mamalari=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt bra med deg? går det bra i sv.skapet?????

Lyst og ta en titt på meg igjen? se om du får opp noe? Jeg er fortsatt ikke gravid jeg vet du.. hehe..

Kunne du snust litt på om det er forlovelse min vei snart også?

280384 meg

020776 han

(tidl. monca*pergo*håp)

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er alt bra. Er 15 uker på vei nå. Vært litt turbulente uker med blødninger og div, men alt virker til å være i orden:)

Jeg føler det er mye tanker og følelser rundt deg nå. Forholdet til mannen din vil bli sterkere i en tid fremover. Kjærligheten til hverandre vil komme tydligere frem. Føler dere vil komme nærmere hverandre på en eller annen måte. Julen vil nok bli en fin tid for dere. Men føler du må vente litt før han vil komme med noen ringer. Tror at han vil fri etter du har blitt gravid, i løpet av våren en gang. Det ligger en del planlegging for dere fremover. Det kan ha noe med bryllup å gjøre, men også et barn.

Får opp en gutt på dere. Men nå føler jeg at du ikke blir gravid før neste år, i løpet av vinteren. Mulig rundt februar. Ordet familie kommer opp her, så tror ikke det er så alt for langt unna.

Litt vanskelig å tolke alt jeg får opp, fordi julen kommer også opp her. At det vil skje et eller annet i positiv form da. Men tror egentlig ikke det har noe med graviditet eller frieri å gjøre. Men veldig usikker, siden også får opp at det vil komme en tid hvor kjærligheten blir sterkere. Håper julen kommer opp fordi den bringer med seg en graviditet eller frieri. det må virkelig være din tur snart.

Veldig fint du kommer med tilbakemelding når du vet litt hvordan ting går. Så jeg vet litt mer hvorfor jeg har fått opp det jeg har fått.

Skrevet

Jøss og fort tiden går. Tenk, andre kunne klart og få to unger på den tiden jeg har brukt på å få meg en...

Uff så skummelt med blødninger, men er visst en del som opplever dette uten at det er noe galt. Du får bruke jula på og kose deg og ta deg inn..

Ja, her er det masse følser i hvertfall.. Julen er alltid en bra tid! Vi møttes i julen og har 4års dag 3 juledag. Er i år litt spent på om kanskje det ikke blir fireri.. Men er veldig usikker.. Klarer meg fint uten også altså.. hehe

Håper du har rett, at det ikke er så langt unna. Kjenner ¨på at det begynner og bli ganske tungt og ikke klare og få barn. Er så inderlig klar og ønsker det veldig sterkt. Kjenner spesiellt på savnet disse dager. 3 januar er det 2år siden vi bestemte oss for og få en liten en...

Håper det er vår tur snart ja.. hehe.. Men jeg prøver og holde meg positiv og tenke at det blir MIN tur en dag også.. Føler det ganske sterkt...

Skal komme med tilbakemeldinger jeg vet du!

Tusen takk for at du tok deg tid!

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...