Gå til innhold

Da var jeg hjemme fra København igjen

Anbefalte innlegg

Og selvsagt insiminert :) Uff høres omtrent like klinisk ut som det var, men godeste Dr. Lindeberge var et kjempe menneske, en virkelig flott mann. Men nå føler jeg meg mest nummen og sliten etter turen og alle tankene som svirrer rundt i huet, ble litt paff over en kommentar fra hun sjefs sykepleieren, like før jeg skulle gå presterte hun og si at jeg måtte klar over at kun 2% ble gravide. Netttopp kommentaren synnes jeg var ganske så unødvendig og litt vond, for nettopp i denne perioden av livet trenger enn å få leve litt på drømmen, kansje er jeg ekstra hårsår, hva veit jeg?

Fortsetter under...

Hei!

Kan jo hende du er innenfor de 2 prosentene da. Litt spesielt og slenge en slik kommentar,men ikke noe og bry seg om. Krysser fingrene jeg. Syntes det virker som at det er mange som har blitt gravide på første forsøk, men det er kansje bare en følelse.

Jeg skal snart nedover selv til cfc. Siden du har litt erfaring kan du fortelle hvordan du kom deg dit? Hvor lang tid tok det til klinikken fra flyplassen, Lindeberg sa 30 min, hvor lang tid hadde du i københavn? Jeg tenker og reise slik at jeg er på klinkken 1430og hjem med 1800 fly.

Takk for svar

Ja krysser fingrene for at vi er innen de 2prosentene, men kommentaren var ganske så malplassert synnes jeg ja :/

Du kommer kjapest fram om du tar metroen til Nørreport, så går du opp til bussterminalen og tar buss nr 5A Nørrestasjon, det tok 20 min i morgenrushet i dag med Metroen, pluss nye 10-15min på bussen.

Er så utrolig billig og kjøre kollektivt i Køben, kom meg fra flyplassen til CFC til 31 d.kr.

Timen på CFC tok ca 20 min, kansje det tok så langtid for jeg skravlet så inmari :D Tror du kommer til å rekke det helt fint på den tiden ja, lykke lykke til :)

Gratulerer! Og velkommen tilbake. Blir spennende å følge deg fremover.

Prøv å overse den upassende bemerkningen fra en plump sykepleier. Ikke la henne ødelegge denne fine dagen. Statistikken for befruktning er vi nok alle sørgelig klar over. Statistikk er allikevel bare tall, ikke eksakt viten om virkeligheten.

Dette er et positivt og spennende prosjekt du er i gang med. Viktig skritt er tatt i dag. Krysser fingrene for at den "gikk rett i sikringsboksen". Lykke til!

Jeg går bare rundt og håper jeg misforsto henne, er jo litt oppe i skyene med hodet når enn oppe i slike situasjoner.

Her i min familie er det slik at vi helst burde bruke dobbelt kondom og slikt om vi ikke skal bli gravide, så vi får håpe at lykke står meg bi og ;) Var jo ikke akurat planlagt da lillegutt ble laget heller, men gud hvor elsket han var fra første øyeblikk testen viste 2 strekker <3 <3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...