Gå til innhold

Ut og reise med liten baby

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke dy meg, bestilte flybiletter til meg, min kjære + den lille i oktober neste år. Storby i Europa. Da vil den lille være ca 4, 5 mnd iflg termin. Hvordan er det å reise med sånne små? Går det greit? Bare håper jeg ikke har gjort noe tøysete nå!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141086660-ut-og-reise-med-liten-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det bør gå helt fint så lenge man er innstilt på at dette er en tur der man har med en baby, og at man gjerne må legge opp turen litt anderledes enn man har lagt opp storbyferie tidligere. Vi tenker også på å reise på en liten ferie på det tidspunktet, men i tilfelle for å besøke familie i Danmark. Hadde tilbud om å være med til Tyrkia, men har ikke lyst til det så tidlig. Danmarksturen blir nok ikke bestilt før vi ser hvordan det går med baby i hus. Er jo første gang, så kan jo ikke vite.

Tror det kommer helt an på babyen, men går vel stort sett veldig bra :) Jeg har god erfaring med baby i storby iallefall. Ting har jo gjerne stabilisert seg endel nå de er 4-5 mnd også. Greit å ta storbyferie før de blir store og mer "kravstore" . Når de er 4-5 mnd er jo trilleturer fremdeles stor stas . Storby i Europa er et veldig trygt reisemål i tilegg.

Jeg er helt enig med månestråle, fra 3-6 mnd er nok den enkleste tiden for da kjenner du babyen bedre men den er ikke så kravstor enda og sover endel så dere får litt tid til å kose dere. Har en gutt nå på 16mnd og han får ikke lov til å være med på var Paris-tur i januar ;-) Jeg bor forøvrig i en europeisk storby og det er så greit med baby her!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...