Gjest Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har ikke tv2 lenger,mannen(som kan dette)er i nordsjøen og jeg er lynforbanna!!! Tv2 er den kanalen jeg bare MÅ ha...
Strawberrywine Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 inne på canal digital står det ganske nøyaktig/puntlig skrevet lykke til
* 5 om dagen * Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 i tifelle du ikke har canal digital,fant jeg en annen link til deg :-)) http://norkring.no/templates/Page.aspx?id=324
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 vi har ikke canal digital men dream box(altså pirat) så fungerer ikke på samme måte med kanalsøk. Må ha frekvensnummeret og skrive det inn manuelt.. Vet du hva frekvensen er el har du mulighet til å finne det ut?
* 5 om dagen * Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 det kan jeg finne ut, men da må jeg vite eksakt hvor du bor....men den linken jeg ga deg,finner du det greit selv asså... (ikke så lurt å legge ut all info her,kanskje)
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Ok,da skal jeg prøve å finne det ut:) Hvis ikke får du hjelpe meg:)
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Fant frekvensen så nå vet jeg en som skal guide meg over tlf ikveld når han ringer og HAN BØR RINGE,han vet hvor frustrert jeg er siden vi ikke fikk det til sist vi snakkes og jeg glefset som ei bitch fordi han ikke fikk meg til å klare det over tlf Kanskje derfor han ikke ringte igår...hehe! Så stakkars om han ikke ringer ikveld altså
* 5 om dagen * Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 hehe..er kanskje lurt av han å ikke ringe..neida ;-) men det er ikke så vanskelig å finne ut av, men da må du sette deg ned,rolig,og ta det steg for steg.. å,jeg er glad det ikke er meg,for jeg er tvslave av en annen verden,og særlig på en fredag :-))
Gjest Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 ja,fredag og helg og med mannen på sjøen,ungene iseng så er jeg nødt til å ha tv2.er tusen ting jeg heller kan gjør ,men kveld er tv-tid.Finnes ikke effektiv på kveldstid.. Har 100 andre kanaler men ender jo alltid opp på tv2..
* 5 om dagen * Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 da får jeg inderlig håpe at du klarer det da :-)) den søker seg selv,så om du finner frekvens,så skal det vel nesten gå av seg selv. og den står vel på riktig bane,sånn som sirius 1 eller 2,husker ikke helt hva alle heter jeg nå...hehe...men jeg håper du skjønner hva jeg mener. men om du har pirat,så mulig du må ha nye koder,for de bytter jo stadig, og da nytter det ikke bare med riktig frekvens. men lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå