Gå til innhold

Trenger et råd ang jobben:-)

Anbefalte innlegg

Rd 7 idag. Vært sykemeldt siden uttaksdagen, som var onsdag forrige uke. Vært godt å være hjemme denne uken. Jobber bare dagtid, og har en ganske hektisk jobb med mye ansvar. Hatt to tøffe dager nå pga blødning, men nå ser det ut til at det har gått over. Har fortsatt murringer. Hadde tenkt meg på jobb igjen til uken, men er usikker. Det føles litt rart for meg å være borte så lenge;-) Trenger noe råd!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141086541-trenger-et-r%C3%A5d-ang-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke Sarah70`s råd trenger å være det riktige!!

Husk på at vi som går gjennom prøverør, i utgangspunktet har vanskelig med å bli gravide. Vi har myye å tenke på, mye som stresser oss!

Syns egentlig at rugeperioden er tid for å roe seg ned, tenke på seg selv, og ikke stresse!!

Er en derimot helt komfortabel med å jobbe, så værsågod, men er en i tvil, og kjenner det er feil, så blir du hjemme!

Det er tross alt kanskje en baby som står på spill....

Vi har alle ulike jobber, som krever ulikt av oss.

For min egen del har jeg bestemt meg for å ta det rolig ved neste forsøk og være ærlig med arb.giver slik at han vet hvorfor jeg blir borte noen dager (evnt. uker). Vi kan vel ikke definere oss som "syke" etter en normaloppfatning av hva som er syk... Men for min egen del så opplever jeg at jobben krever utrolig mye av meg fysisk og psykisk, og når jeg gjennomgår behandlingen er det ikke alltid at jeg har det overskuddet som må til for å gjøre en god jobb... Men det som er mest viktig for meg er at jeg ofte da heller ikke har overskuddet til å ta vare på meg selv under selve behandlingen og alt det medfører.

Uansett håpefull-09 så MÅ du gjøre det som blir rett for deg... og ikke tenk på hva de andre på jobben tror eller ikke tror... Du har ingen forklaringsplikt overfor de andre!

Hei:o)

Jeg er veldig ansvarsfull i forhold til jobb, er kun borte hvis jeg MÅ. Men..prøvereør er en tøff prosess!!! Jeg har heldigvis en fantastisk arbeidsgiver som anbefalte meg å tenke på meg selv nå ved siste forsøk, og ta sykemelding til jeg følte meg klar og trygg på at det var greit å jobbe:o) Det har vært veldig godt for min del å få gire ned, og vite at jeg har gjort alt jeg kunne for at resultatet skulle bli positivt!

Dersom du ikke føler at det er riktig å gå tilbake til jobb neste uke, så synes jeg absolutt at du skal be om lenger sykemelding!! Prøverørsprossessen kvalifiserer til sykemelding.!! Jeg synes det er litt vondt å lese den første kommentaren på innlegget ditt..nei, du har nok ikke feber, svineinfluensa eller vannkopper, men kanskje bare et inderlig ønske om at det denne gangen skal være din tur å bli gravid, å få bli mamma...Det er masse følelser i sving. Gjør det som er riktig for DEG, for at du skal overleve rugeperioden. -Og ikke minst så du slipper å tenke i ettertid; hadde det gått hvis jeg hadde tatt det litt mer med ro..??

Lykke til videre:o)

Klem

Jeg synes du s

Tusen takk for svar dere;-D Arbeidsgiver vet hvorfor jeg er borte, og har vært igjennom noe av det samme selv. Nå blir jeg dessverre mer og mer sikker på at det ikke ble min tur til å bli gravid denne gangen heller. Mistenker at blødningen snart er tilbake. Så en liten antydning til det samme som i går kveld, da jeg var på do i stad. Ser det an litt utover helgen. Blir det mye mer blødning, kan det kanskje være like greit å dra på jobb. Er egentlig bare kjempeforvirret nå, og lurer på om jeg noengang kan bli gravid. De vet jo ikke hva disse blødningene mine handler om, og har heller ikke gjort det i alle disse årene jeg har hatt det. Blir bare hypoteser:-(

Lever i spenning, hver gang jeg skal på do. What a life..

Annonse

Hei Håpefull!

Har du blødd?? :( Det var ikke noe særlig å høre... Dette med ventingen og usikkerheten er bare helt uutholdelig av og til, jeg ville sykemeldt meg med god samvittighet hvis jeg var deg! Jeg syntes i hvert fall at du skal gjøre det som du føler er riktig for deg selv ang jobben, prioriter deg selv helt og fullt nå. Blødde du mye da?

Begynte med litt sånn svak rødfarge i går kveld. Imorges blødde jeg friskt. Såpass at etpar dråper kom i do. Ikke noe slim i blodet. Akkurat som det stopper opp en stund etter at jeg har satt Crinonen, eller om det er Crinonen som bare forhindrer det i å komme ut. Ikke vet jeg. Har ihvertfall ikke blødd frisk på dagen idag, men det har kommet igjen nå. Er noe lignende som sist, før jeg fikk mensen. Når mensen kommer nå, har jeg bestemt meg for i begynne på bidronninggele fram til el, for så å da gå over på wild yam i en uke.

Noen som vet hvor lenge det må gå før jeg får fryseforsøket?

Oki... Kan det evt være festeblødning da? Det var nå veldig tidlig å få mensen? Vet ikke helt hva jeg skal si, vet jo hvor utrolig kjipt det er å få blødninger i rugetiden... Jeg krysser fingerene for at det skal gå bra til tross for blødningene. Har dere mange egg på frys?

Jeg ringte klinikken min på onsdag i denne uka, for å opplyse dem om negativ test. Har 8 egg på frys, og jeg skal ha innsett andre uken i Januar allerede, så for meg gikk det kjempefort :)

Jeg sa jeg ville ha nytt forsøk, så fort som overhoodet mulig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...