Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Har en liten plugg som blir 2 i januar, så jeg hopper liksågodt inn hit :-) Han begynner å kødde litt med hvilinga si. Gikk fra 2 t til 1.5 t for en stund siden. Nå blir det bare halvtime om gangen. Hvor lenge hviler deres poder ?
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Akkurat fylt to år. Hun sover en time om dagen
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Fylte 2 for ein mnd sidan. Har sidan ca 20 mnd variert veldig. Enkelte dagar søv ho ikkje, enkelte dagar søv ho 1/2 - 1 time. I det siste har ho berre sove på dagtid dersom ho har sove dårleg om natta eller stått opp unormalt tidleg. Broren slutta å sove på dagtid då han var 18 mnd, då sovna han ikkje om kvelden viss han sov om dagen.
❤lille stjerne❤ Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Min er 2 år og 2 mnd og hun sover fremdeles hver dag. Hvor mye hun sover varierer litt, men hun sover minst 1 time, maks 2. Hun er helt klart trøtt på formiddagen og vil gjerne legge seg og sove når klokka blir 12-13.
Marius og Jonas! Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Gutten min er 2 år og 4 mnd, og sover 1,5 t i barnehagen. Hjemme i helgene sover han gjerne litt lengre, ca 2 timer. Har et veldig høyt aktivitetsnivå, og er veldig trøtt og sliten når klokka nærmer seg 12. Sover 11-12 timer om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå