Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg ammer fremdeles min lille sønn på nesten 11 mnd. Har fått beskjed fra familie og venner at nå er det nok. Jeg skjemmer gutten bort.At det begynner å bli ekkelt og unaturlig å se på. Til og med samboer hinter om at det er på tide å gi seg. Føler meg litt presset her og begynner å føle det kanskje er på tide å gi seg? Kan noen kommer med litt oppmuntring til meg? Vil jeg egentlig ikke slutte:-)
Romeren Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 er det ikke vanlig å amme ut året?Skjønner ikke hvorfor du skal slutte når du ikke har lyst. Drit i at andre synes det ser unaturlig ut, for det er jo i det hele tatt ikke unaturlig at du ammer din (snart) 1. åring. Han har godt av melka di, så bare forklar skeptikerne det
passilurken Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 jeg kommer til å amme så lenge som mulig, minst til klompen er 1 år! du kan jo slå i bordet med at på verdensbasis er ammeslutt når ungen er 5år! det er bare vi i den vestlige verden som har fått ammingen til å bli ekkelt når ungene selv gir beskjed om at de vil ha pupp. så amm med god samvittighet du, det gjør jeg:)
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 ikke hør på hva andre sier, gjør det du føler er rett:-) å dessuten er det bra for barnet med morsmelk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå