☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte sånn på deg i dag morges når du skulle på UL - var så bekymret på dine vegne jeg - og så var det såååååå koselig og gøy å høre at det var ett lite bankende hjerte og spiren tilsvarte så langt på vei som du er!!! Hurraaaaaa - nå ble jeg veldig glad på dine vegne altså - det var gode nyheter :) Tenk at det bare er 1 uke til du skal gifte deg også - ta godt vare på og nyt den dagen - den går bare så altfor, altfor fort, hehe Er 2,5 år siden jeg giftet meg - og det var en fantastisk dag!!!! Ha en riktig god helg Stoooooor klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 ÅÅÅÅ du er jo bare sååå skjønn da!!! Tusen takk for tankene og for flotte ord. ja er så utrolig letta nå. De siste åra har alt bare gått i nedover bakke, men nå ser det endelig ut til å ha snudd. Celleforandringene mine er og blitt fint igjen etter operasjonen også. Så 2 gode nyheter idag. Ble i tillegg bedt med på julebord m den gamle jobben til arendal på tyholmen hotell ikveld + underholdning attåt på kulturhuset så en riktig lykkedag idag. Nå er d bare å senke skuldrene å glede meg til jeg gifter meg med min nye snille mann. Ønsker deg alt godt både med ny jobb og forhåpentligvis spire i magen. Det fortjener du!!! Stooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå