Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ;)

bare lurer på hvilke kort du får opp når tarotkortene sier graiditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia snuppa ;)

Det er flere kort i kortstokken som forteller om en gravidtet..

Vi har jo 1 beger og 2 beger ikke sant,men stjernen kan også fortelle om det, det samme . Kommer ann på hvor dem kommer opp i legget,og hva de 2 nærmeste korta sier,vasnklig å forklare assa..Men den vanlige kortet er jo keiserinnen.

Trenger det overhodet ikke å bety at personen du spår venter barn,, kan bety så mye,se bare her....>(ska her ta for meg hva et kort kan bety,slik at dere ser at et kort kan ha flere betydninger ;) )

1)At personen er en varm og god person,mye kjærlighet rundt seg,

Keiserinnen er en morssikkelse, som står for overflod og fruktbarhet.

Hun kan representere en fødsel, enten av et fysisk barn, eller i form av forretninger, men kan også vise til kunst..eller kjærlighetsforhold. Keiserinnen er da også arketypen for fruktbar kjærlighet, og kan være en manns store kjærlighet.

Keiserinnen står for sanselige gleder, mat, nytelse, skjønnhet og nærhet til naturen. Hjemlig stabilitet, beskyttelse og moderlig omsorg. Hun er sensuell, kreativ, raus, forståelsesfull og ærlig.

Du er inne i en god periode både økonomisk og materielt, og det er tid for å ekspandere og vokse. Du vil ha fremgang i arbeidslivet, og du er kreativt, kunstnerisk arbeid vil spesielt være vellykket.

Så selvom du får opp henne opp trenger det overhodet ikke bety at den personen er gravis,du må se på korta rundt for å finne det ut.. Hun kan også fortelle at din beste venninne eller søster,tante,eller din aller nærmeste osv venter barn..Hun kan komme opp på personer som elsker kunst,gjerne har dette som en hobby,eller jobb..Musikere og malere,kunstere får ofte dette kortet uten at dem er gravide.. F eks igår spådde jeg ei,da fikk j opp på henne 2 beger og 1 beger og 9 beger ,,men korta fortalte ikke at hun venta barn ,men at hun var meget kreativt og drev på med kunst/maler,musiker..Håper du ikke ble enda mer forvirret nå,det å legge tarot kort er innvikla ..(holdt på i 4-5 år før jeg følte at jeg kunne legge på andre,så mann må øve og øve..Skriv gjerne ned de du spår,og hva slags kort dem fikk,for så å sjekke dette seinre ,om noe av det du spådde stemte..På denne måten har du en viss oversikt.,.Men det viktigste her er å å følge mage følelsen din,tør å stole på den..)

Keiserinnen kan også fortelle om nye foretninger,nye ideer som kommer til å gå bra.,F eks du er maler,og du får opp dette kortet.Da betyr det at du kommer til å få et kjempe fint tilbud,jobbtilbud.F eks en agent gir deg et kjempe fint tilbud,du får stille ut dine bilder og alt blir perfekt....

Nr 3 :

Forteller at du er en snill og god mamma...Du har alltid en flokk med barn rundt deg ,du er glad i barn og barna forguder deg...Du er en varm person som har masse kjærlighet å gi..

nr 4 :

Du har masse overflod,du liker å bake,lage mat,eller male eller musikk.

Du er kunsterisk...

Vansklig å forklare,lettere å vise deg liksom...

Nå tok j opp et kort ,som du så har det flere betydninger...

Forresten veit du jeg ska gå kurs til en mann,han ska lære meg å åpne meg mer..Spennede assa..Han kommuniserer med ånder,spår i tarot og ser sjela di,, spennede assa..Han var ikke så dyr heller...

Klem

Skrevet

tusen takk ;) spennende å lære mer ;) var hos healer i går, og føler jeg kom dit fra med ny informasjon !! deilig

Skrevet

Heisann Adine håper..

Ja,det er moro .Mye å sette seg inni,tarot er komplisert skjønner du.. Mann blir aldri helt utlært,jeg har holdt på med tarot i 14 år nå tror jeg.Men lærer noe hele tiden... Jeg kan jo ta for meg noen kort for deg hvis du vil,hva de korta betyr.Men som sagt dem kan ha forskjellige betydninger .. Bare å spørre hvis det er noe du lurer...Ha en fin kveld,,,

Klem;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...