Gå til innhold

Jeg har dilla på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sjokoboller!!!

i mine første to svangerskap, klarte jeg meg ikke uten tyrkisk pepper. Nå er det altså sjokoboller jeg bare MÅ ha.

Gurimall. Og så jeg som liksom skal spise så sunt i dette svangerskapet. Har spist flere ekser allerede (tror jeg er på tredje eska nå a' 12 stk og jeg er bare 7 uker på vei...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har helt dilla på Lolipop is!!! Måå ha det bare må ha det ^^ hehe rare greier.. (12 uker på vei)

Skrevet

Har vel ikke fått noe dille,men har spist opp 4 hermetikk bokser med ananas ringer :-) Kan vere en begynnelse på noe ;-)

Skrevet

Til Muskat:

Hvilket kjønn er dine to første?

Jeg hadde kjempe dilla på surt i mitt første sv.skap..

Og nå merker jeg at jeg higer etter salt ..:o)

Kan det bety noe -hmmm??

Klem DD

Skrevet

De to første er gutter.

...Så jeg håper jo litt på ei jente denne gangen da:)

Skrevet

Jeg er gal etter spicy mat, og særlig indisk. Sånn var jeg da jeg var gravid sist også. På slutten av svangerskapet var det sjokolade som gjaldt. Jeg håper det ikke blir sånn denne gangen også.

Skrevet

har ikke noe særlig dilla på noe enda jeg :S og godis e ikke så godt lenger heller.....

men noe som kanskje e en dille er at jeg synes gummi lukter så gødt. alt fra sprettballer til ballonger til nye badeleker.... hehe jeg jobber på et senter og butikken min ligger rett ovenfor en lekebutikk, så det hender jeg sniker meg inn der for å lukte på gummi i smug.... hehe...... men det lukter jo så godt....

*ler litt av seg selv*

Skrevet

Fått dilla på clementiner jeg! MÅ ha det! Ellers er det salt som gjelder, så gleder meg ekstra til pinnekjøtt på julaften. Er til vanlig sjokoman, men det frister ikke i det hele tatt lenger , heldigvis:)

Skrevet

Herregud og jeg har dilla på nonstop. Jeg klarer ikke å slutte å spise nonstop. Dette er mitt tredje svangerskap og tenker at er det ikke litt tidlig å få dilla allerede...? Bar 6 uker på vei...

Skrevet

jeg tror jeg har dilla på appelsin-jucie :)

Skrevet

Eplejuice her!! Aldri før vært særlig begeistret for det men..

Skrevet

Djungelvræl og hjemmelaga popkorn med altfor mye salt på... Kunne spist salt med teskje tror jeg... HUFF!!!!

Skrevet

Har ikke fått dilla på noe enda jeg. Er ikke sikkert jeg får det heller da:) Men jeg merker at jeg ikke er så sugen på godis lenger, noe jeg er glad for.. Har alltid vært veldig glad i sjokolade!

Skrevet

7+2 og dilla på appelsiner og SALTE ting. Sjokolade som jeg var så glad i er heeelt ut.

Skrevet

Sjokomelk og klementiner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...