Gå til innhold

Noen fra Trondheim som kan anbefale en barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som du er/ har vært godt fornøyd med til dine barn. En som er godt tilrettelagt for de aller minste. Og hvorfor er denne barnehagen så bra?

takker for svar :)

Fortsetter under...

Skrevet

ojoj, denne tråden må jeg følge med på. Håper du får mange svar.

Skrevet

Elsterparkenfam.bhg :) den ligger i Fagerlia.

Skrevet

Høgreina Fam.bhg på flatåsen. En fantastisk barnehage og jeg gruer meg til vi ska søke overflytting til neste år:( Mamma som jobbet i bhg i 20 år sier det å: de er utrolig flinke. De har hjemmeside. Google så finner du den

Skrevet

Hvis noen av dere foreldre arbeider i SINTEF/NTNU så har de bedriftsbarnehager som er veldig gode (både på Gløshaugen og Tyholt).

Ellers så har jeg hørt mye bra om barnehagen som ligger på Nissekollen (rett ved Nardo Klubbhus). Er det Nardo barnehage den heter, mon tro? Nokså nybygd basebarnehage, i hvert fall. Kjenner flere som har barn der og som er godt fornøyd med den.

Annonse

Skrevet

Du tenker på blomsterbyen barnehage, reinsdyr! har ei venninne som jobber der å det er en veldig bra barnehage.

Ellers så er tyholttunet veldig bra, men den er for sintef og ntnu ansatte.

ellers så har jeg hørt mye positivt om brøset barnehage.

Også er studentbarnehagene på moholt veldig bra om du er student, både nissekollen og moholt barnehage.

Skrevet

Har hørt at bergheim er en bra bhg, den ligger ved bergheim terasse på moholt. De har også hjemmeside:)

Skrevet

Sier du det ja reinsdyr. Jeg jobber på NTNU, supert om disse barnehagene er gode :)

Skrevet

sunnland barrnehage:) jeg har vært vikar dær i ny og ne,kjempe koselig barnehage.

Granåsen barnehage og furutoppen:)

Skrevet

Hva med gode barnehager på Byåsen?

Skrevet

jeg må bare anbefale byåsen familiebarnehager!:) er selv kjempefornøyd, og synes det er en ypperlig løsning når barna er små. dette fordi det er 4 barn på en voksen i hjemmet deres. barnet blir så godt kjent med barnehagetanta fordi det er den samme å forholde seg til, og godt kjent med de 3 andre barna:)

en gang i uka ca er de på besøk hos litt større barnehager, slik at de får treffe flere barn:)

var selv litt skeptisk til å ha gutten i en familiebarnehage, siden det var i hjemmet til en annen liksom men nå gruer jeg meg bare til han skal flytte over til en større... er så trygt og godt der, og jeg har fått et så godt forhold til hun som passer han... :)

Annonse

Skrevet

Blomsterbyen barnehage heter den, ja. :o)

NTNUs har barnehageplasser i Prestegårdsjordet barnehage og Tyholttunet barnehage, begge disse er veldig bra. Høy pedagogtetthet og kjempeflott personale!

Skrevet

Moholt Studentbarnehage, om dere går skole. Det var en av tingene som gjorde det så trist å flytte fra Trondheim, at vi måtte ta minste ut der.

Skrevet

nå har ikke vi barn i trondheim komune men utenfor.men vil benytte sjansen til å si at styr langt unna bergheim bhg.hørt veldig mye ikke så bra om de.orker ikke gå inn på detaljer,men styr unna

Skrevet

Har også hørt en del negativt om Bergheim bhg.... Lå en tråd inne på¨bghforumet for en tid tilbake, og der fikk Bergheim masse negativ kritikk.... :S Var en del styr med de ansatte blandt annet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...