Herby88 Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har plutselig begynt å slite med hodepine! Har aldri vært noe særlig plaget med dette tidligere, men de siste ukene har vært helt grusomme! Noen som vet hva dette kommer av? Jeg er 12 + 4 på vei..
§juni-2010§ Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Hei, jeg hadde samme probemet i uke 7 til 9.. forferdelig tung hodepine! Men gikk like fort over som den kom hedigvis, håper den forsvinner for deg også =) Utrolig slitsomt og gå rundt sånn.. Når har du termin forresten? =)
Herby88 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2009 Det er jo helt sinnsykt, blir nesten litt rar av dette jeg.. Hehe.. Har forløpig termin 17 juni, men får vel mer eksakt dato på ordinær ultralyd? Når har du termin?:-)
(Muskat) Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Sørg for å drikke nok vann og kom deg ut i dagslys noen minutter hver dag. En halvtimes gåtur gjør underverker. Kanskje ikke der og da, men etter etpar timer tror jeg du vil merke det.
§juni-2010§ Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 hehe ja det er til og bli rar av ^^ Har termin 26 Juni foreløpig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå