Erlinda Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Hei. Må si jeg reagerer på en del innlegg her som jeg synes skulle ha hatt en egen debatt! På overskriften står det tross alt "sex i svangerskapet" da skal man ikke legge ut i det vide og det brede. Skaff dere en egen side dere som vil holde datasex! Det finnes sikkert slike sider også, kan dere ikke gå dit da.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Sex i svangerskapet er så mangt. For noen er det faktisk slik at man av en eller annen merkelig grunn tenner på f.eks jenter. Denne fasinasjonen går som oftest over etter fødselen. Jeg mener det også bør være rom for de som ønsker å dele sine fantasier og lyster med andre. På samme måte som det må være mulig å legge inn spørsmål om ting man lurer på. I de fleste tilfellene er jo overskriften nokså ledende i forhold til innholdet. Det betyr at dersom det f.eks står: Jeg er hjemme alene og superkåt. Så kan man kanskje forvente at det står litt utfordrende ting der. Har man ikke lyst til å lese om slikt så er det jo bare å la vær å trykke på det innlegget. Det er ingen som tvinger deg til å lese det. Husk på at denne debatten vistnok er den mest besøkte av alle sidene på bim. La dem som ønsker det dele sine fantasier og ønsker du ikke å lese om slikt så la vær da.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Greit nok, men slike innlegg som "jeg er hjemme alene og superkåt" hører ikke til her inne. Da kan man gå på en side på nettet der det er for å skrive og lese slike ting. Dette forumet er ikke for å ha datasex, det er for å lese om råd/hjelp eller for å svare andre og komme med råd. Går man inn på denne siden, så venter man ikke å lese slike ting. Det er jo for å hjelpe hverandre. Helt i orden å høre om andre har fantasier, men man trenger ikke å utdype det slik som det er gjordt her inne . Det er egne siden for slike ting, da trenger de ikke å bruke denne siden. Blir lite seriøst her når det skal være slik.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor hører de ikke hjemme her? Hvem kan bestemme det? Er da en del av sex i svangerskap for mange de. Det er jo seriøst, men på en useriøs måte. Bare hopp over du da vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå