Gå til innhold

Skjuler teststrimler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Samboeren og jeg har bestemt oss for å slutte på prevansjon for å prøve å bli gravid. Ikke gå inn for det, men ta det som det kommer.

Bak hans rygg har jeg kjøpt EL-tester og Graviditetstester på nett. Så jeg tester meg for å prøve å bli fortest mulig gravid.

Jeg føler at de fleste her inne er så åpen med gutten og forteller alt..

Føler dere at jeg burde si det til han? At det er dårlig gjort ovenfor han å ikke si at jeg tester? Eller er dette noe mange gjør..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg skjuler også el-tester og gravidtester for mannen min. Dette fordi jeg er en smule mer "besatt" en han. Jeg ønsker ikke å drepe sexlysten. Har lyst at det fortsatt skal handle om kosen, og ikke det at vi skal lage barn. Snakker om erfaring fra lillegutt. Sexlysten ble ganske laber hos kjæresten av at jeg gikk rundt å snakket el og baby hele tiden! Og skjønner det egentlig godt;) Ihvertfall når det ble sånn at NÅ må vi ha sex fordi jeg har el. Nå skjuler jeg heller at jeg har el, så tror han at jeg er kjempespontan når det gjelder å få klemt inn litt sengekos på timeplanen;)

Skrevet

Lurt å holde noen ting for seg selv i denne prosessen.

Mannen kan lett få prestasjonsangst hvis han vet akkurat hvilke dager han MÅ til pers og hvorfor.

Bedre at de ikke vet akkurat når det gjelder, synes jeg.

Skrevet

Jeg bruker ikke el-tester, men spurte mannen min om har helst ville visst om el eller ikke. Han sa han helst ikke ville visst det.Så synes ikke du skal ha dårlig samvittighet!

Skrevet

Puh... Tusen takk. Har grublet fælt på om det var riktig å ikke si noe.

Takk for svar all sammen:)

Skrevet

Her hos oss ville mannen gjerne vite hvilke dager som virkelig "gjaldt".

Men det var mest pga praktiske ting som skiftjobbing osv.

Ellers er han ikke så veldig ivrig på å få vite om alt som skjer :)

Skrevet

Titter innom en tur jeg;) Jeg holdt også dette skjult fra sambo.. Følte ikke at han trengte å vite det, blir fort mye pes av sånt. Og kanskje hadde han fått prestasjonsangst...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...