Gå til innhold

Trenger å få anbefalt gynekolog til utredning i oslo-området.

Anbefalte innlegg

Vi sliter med å få barn nr 2. Har prøvd i over et år.

Nå har jeg omsider fått vært hos fastlegen min og fått en henvisning, men driver og vingler fryktelig mellom hvilken gynekolog jeg skal velge. Hvem er flinke, hvem har mest peil og erfaring med utredelse av fertilitetsproblemer? Mange har jo også utrolig lang ventetid, langt ut i februar hos noen.

Har vært i kontakt med Smestad gynekologene. Kunne få time 25 januar. Noen som kjenner til disse?

Har også fått anbefalt dr Marit Andvig hos SpesialistSenteret i Pilestredet park. Men der er det ventetid til langt ut i februar.

Hos Merete Blakstad kunne jeg få time i uke 2, men hun har jeg hørt nesten utelukkende negativt om, pluss at jeg har vært hos henne en gang for flere år siden (min egen gyn var syk), og hun var utrolig uvennelig og hardhent. Men har jo også lest at hun er en av de dyktigste i sitt felt.???

Så har jeg jo også kontaktet Volvat som jeg kunne få time hos innen en uke. Men det koster jo 1200 kr. Vet ikke hva det innebærer, eller hvor mye det blir totalt for utredning der ift hos de offentlige gynekologene?? Er de flinke?

Hjelp - jeg trenger råd. Er det noen mer erfarne slitere enn meg her inne?

Stor klem til dere alle

Cat

Fortsetter under...

Unni Larsen på Aleris Strømmen.

Knallflink og behagelig.Er spesialist , men har litt ventetid pga av at hun er kjempepopulær.

Var på første utredning 18 Aug .Nå er vi ferdig utredet med lap og sædprøver .Vi sliter med barn nr 2 og det viste seg på lap at jeg har endometriose.

Har ikke hatt et enseste symptom , så jeg er glad jeg ble sjekket grundig.

Takk for svar!

Har også tenkt litt på Aleris, men da på rødekors klinikken i fr. stangs gt. i Oslo. Har hørt endel positivt om de også.

Lykke til Smiley, håper det ordner seg for dere nå da !! ;-)

Klem

Jeg anbefaler gynekologen på balderklinikken. Hun er helt fantastisk!:) Jeg har fått kjempebra hjelp, og hun er veldig forståelsesfull. Man får time med én gang der:) Masse lykke til!!

• 2 måneder senere...

Må bare fortelle min historie.

Jeg gikk til Helena Enger på volvat for en vanlig sjekk men forrtalte henne om min engstelse om ikke å bli gravid etter åresvis uten prevansjon. Hun ba med prøve aktivt i 6 mnd før jeg kom tilbake. 6 mnd etter kom jeg tilbake like lite gravid, hun sendte mannen min til sædanalyse og meg til lap. 2 mnd etter var jeg operert og ble gravid på første forsøk! Dette endte desverre i SA uke 6+3 men nå vet vi i allefall at det går ann å bli gravid!! Bare å fortsette lagingen!

Poenget er at jeg virkelig anbefaler Helena Enger, kjempe dyktig, rask og tar deg alvorlig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...