Anonym bruker Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jenta mi på 17 mnd starter i bhg etter jul. Jeg er spent på en del ting... - Hun sover nå inne (ca 2-3 t). I bhg må hun sove ute. - Hun er ikke så flink til å sitt ved bordet og spise - har skjemt henne bort og hun har hatt åpen resteurant (dette pga hun ellers ikke vil spise-må helst lure i henne maten...) Noen som har lyst å dele erfaringer? :-)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Min erfaring er at barna kjapt lærer at det er andre regler i bhg og at de gjør som de andre barna. Min datter sov bare ute når vi var hjemme, men lærte seg å sove inne i bhg. Ved bordet sitter de som tente lys! Jeg tror det kommer til å gå seg fint til, barnehagepersonalet er veldig gode på dette:)
blomsterjenta Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 Jenta mi på 13 mnd begynte nettopp i bhg, og det har gått kjempefint. Hjemme hun endel med maten, vil IKKE ha brødskive, f.eks - men i bhg spiser hun 1,5 brødkive uten problem. Hun har dessuten vært så mettet på inntrykk at hun nå sover hele natta uten problem, det begynte hun først med etter bhg-start. Deilig;) Lykke til! Det går nok bra;) Vaner kan vennes, og personalet i barnehagen er nok vant til at barna som begynner har ulike rutiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå