fått en nydelig gutt Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Vi har et ganske lite kjøkken og har en gutt på 5 månder som etter hvert trenger en matstol, nå bruker vi vippestol og fang når har får mat. Jeg har tenkt på tripp trapp stol den virker veldig fin men er litt usikker på om den kanskje er litt stor. men jeg ønsker at han skal få en stol som det er fotbrett på og som er god og sikker. Det finnes så mange stoler å velge i mellom er det noen som kan fortelle hvilken stol dere bruker eller ar lyst på Ha en fortsatt fin advent!
Ranni Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Vi kjøpte Kiddo. Ligner på tripp trapp, men stikker ikke så langt ut bak på gulvet (bedre for tærne våre :-)). Veldig fornøyd!
ApriIbaby Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Kiddo stolene fjerne fra vår bhg nå siden disse så lett velter bakover når barnet sparker i fra på bordet. 2 barn til legevakten i høst for å sjekke hjernerystelse....så ville kikket godt på de før jeg kjøpte. Vi har tripp-trapp. Det fungerer fint med bøyle og innleggspute. Lurer på om man får kjøpt sånn babystøtte til å sette inni og jeg nå - synes jeg så det et sted,
Lilletrille med to jenter Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Vi har Stokke tripp trapp. Veldig fornøyd og de vokser med barnet. Har rygg, pute, bøyle når de er små, og fjerner dette når de blir store nok. Vi bruker denne fra barnet kan sitte selv.
Underveis --> Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Har også tripptrapp. Kjempefornøyd! Tar ikke mer plass enn en vanlig stol når den står inntil bordet. Når det kommer til å tippe bakover, har også tripptrapp ekstra "støtter" som forlenger stolen bakover for å forhindre velting.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 vi har tripp trapp fra stokke og en sånn billig fra ikea. den fra ikea bruker vi til et barn som vi har på besøk, den andre har tassen på 4 mnd bare prøvd. den fra ikea syntes jeg er eldig grei siden den har eget bord(kan ha uten også) tripp trapp holder jo i mange år
Ingen_nick_ledig Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Vi har Kiddo, er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå