Gå til innhold

badeproblemet vi hadde!

Anbefalte innlegg

I dag kom barnepsykologen på besøk fra helsestasjonen (jeg trodde det var en helsesøster jeg) for å hjelpe meg med badingen. Må innrømme at jeg syntes det var litt ekkelt å ha en barnepsykolog på besøk, men man må jo bare se på det positive. Dessuten så er jo lillemann en herlig liten gutt som smiler og skravler mye, og helt normal på utviklingen:) men badingen har jo da vært litt problematisk som dere vet..

damen filma mens jeg badet lillemann - men denne gangen var det jo null problem å bade han! Nå hadde han funnet ut at han kunne plaske med armene sine i vannet, og det var jo stas!! :) så nå er jeg optimistisk.. følte i grunn at det var liten vits å ha damen på besøk, men men. Er jo greit å følge det opp siden han absolutt IKKE har likt å bade tidligere. Lillemann var litt skeptisk i begynnelsen, det skal sies, men ingen grining. Protesterte litt da jeg snudde han i badebaljen, men det gikk fint over når han fikk noe å se på :)

Etterpå koste han seg på badegulvet, og barnepsykologen sa at han var stor og sterk for alderen. og det er samme lillemann som bare var 2630 da han ble født :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141084915-badeproblemet-vi-hadde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

så bra at dere skulle få hjelp!! men typisk det ja at det ordnet seg, men vi får krysse fingre for dere at det holder. håper virkelig det!!

syntes det er fint at man faktisk kan få hjelp om man trenger det.

ja, det var visstnok slik at alle helsestasjonene hadde en barnepsykolog slik at det var et litt "lav terskel-tilbud" for folk. Vet ikke om alle i hele landet har det, men i alle fall her i området. Egentlig veldig greit, for tenk hvis feks badingen hadde utviklet seg til å bli et større problem, mer som type angst, så er det jo midt i blinken med en barnepsykolog som kan være med å forhindre at det skjer slik at han ikke drar det med seg når han blir eldre.

Nå er jo lillemann ellers en veldig trygg og harmonisk baby, så jeg er overhodet ikke bekymra for det med min, men man vet jo aldri. Uansett, veldig bra av helsestasjonene.

Nå skal jeg gjøre det på samme måte neste gang, så satser på det går like fint da! Først oppi på magen, slik at han får plasket litt;)

Vi har også psykolog på helsestajonen, veldig bra tilbud om man skulle trenge det!¨

MEN det jeg skulle si var at det er godt å høre at dere får oppturer også! Deter så viktig for dere alle og gir en bedre innstilling til neste gang, håper det løser seg og at dere har funnet det som virker nå!

Må jo samtidig si at er det ikke typaisk at når du har fått en menneske som skal hjelpe, rigget med vidoe og alt så går det bra?! Hehe.. Lykke til videre! ;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...